Mikä puhuttaa tällä hetkellä viiniyrittäjiä Suomessa?

Avainsanat: viinitila myynti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.03.2010 - 08:26

liköörin myynti suoraan viinitiloilta.
eikös ne asiat ole vielä kesken, jos oikein taas uutisia seurasin.

Lisätty: 30.03.2010 - 08:30

tuollakin asiasta puintia: www.hs.fi/haku/?haku=Paula+Risikon

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.03.2010 - 08:20

Sosiaali ja terveysministeriö.Luvat pois maaseutuyrittäjiltä (Viinitilallisilta).Alko keskittää iselle oikeuksia. Aika hölmöä kun lupa annettu maaseudun tulojen parantamiseksi .Matkailijat on halunneet nimenomaan viiniä ostaa viinitiloita.Sillä saatu kansaa maaseudulle käymään.Kyllä osaa olla oikukasta kehitystä ja yrittäjien kannustusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2010 - 09:10

Monopoli nostaa päätään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2010 - 09:25

Lakiluonnos liköörimyynnin sallimisesta makaa virkavallan pöydällä.
Valmistetut liköörierät eivät ehkä pääsekään myyntiin.
Valtio valtiossa siihenhän se tähtää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.03.2010 - 10:27

En ole lukenut asiasta, mutta vilkaisin muiden vastauksia ja kommentoinkin sen perusteella.
Juuri noin. Lisää työttömiä vain tänne. Herran jestas sentään. Miksi ihmisiltä pitää viedä huominen jonkun helkkarin monopolin takia. Herrat porskuttaa siellä A-marketin yläkerrassa, ja taputtavat karvaisia käsiään yhteen, kun nämä entiset yrittäjät tuovat lisää rahaa heidän taskuihinsa käydessään ostamassa lohtua ahdinkoonsa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2010 - 19:50

Antaisivat yrittää ja tehdä viiniä ja liköörejä niiden jotka elannon tästä saavat. Minun puolesta vaikka pontikan teon voisi laillistaa. Suomalaisilla on erikoinen ja negatiivinen asenne alkoholiin, muualla maailmalla sitä ostetaan ruokakaupasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2010 - 23:14

Hoitaisivat muitakin asioita yhtä suurella tarmokkuudella kuin viinahommia!!