Itkin kun minulla ei ollut kenkiä kunnes tapasin miehen jolla ei ollut jalkoja!Eikö ole iloittava mitä on ei surtava mitä ei ole??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.03.2010 - 21:54

Nimenomaan osattava iloita siitä mitä on, ei siitä mitä voisi olla tai mitä on ollut. Elää elämää tietoisesti tässä hetkessä, ei haikailla menneitä eikä haaveksia tulevasta. Hyvin vapaasti Eckhart Tollea siteerattuna.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 29.03.2010 - 23:33

Näin on. Miten äkkiä me vain sen unohdamme. Emme näe sitä mitä meillä on vaan haikailemme koko ajan tai valitamme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2010 - 23:35

juuri, niin aattelen , kun olen kipeänä, taikka on kurja olo ,et aina on niitä , jotka ovat vieläkin kiipeempiä , tai joilla on vieläkin kurjempaa ja usko tai älä , kummasti tuo ajattelutapakin helpottaa omaa oloani ... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2010 - 23:41

liika tyytyväisyys on kehityksen pysähtymistä,
aina pitää pyrkiä parempaan,
mutta ei välttämättä materialistisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2010 - 23:41

On paljon asioita joita mielestään on ymmärtävinään, mutta silloin kun osuu omalle kohdalle voi vasta sanoa että tiedän sen mikäli ei ole 4 raajahalvautuneena ja puhekyvyttömän hospitaalissa ja kuulee ja ymmärtää puheen mutta mikään kommunikointi ei onnistu. asia jota en toivo pahimmalle vihamiellenikään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2010 - 23:45

Kyllä on hyvä välkillä poiketa johonkin osastolle niin oppii ymmärtämään terveyden merkityksen.Silmät avautuvat ja ajattelee että hu huh olempa mä onnekas kaveri. Kaikki tallella ja oikeassa paikassa.Mitä pieniä kauneus merkkejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2010 - 02:03

" Kun tapasin miehen jolla oli vain toinen kenkä jalassaan, niin kysyin häneltä, että miten voit olla noin iloinen, vaikka olet hukannut kenkäsi? " Mies vastasi, " En minä ole hukannut kenkääni, vaan minä olen löytänyt kengän."

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2010 - 10:29

kaikki tässä maailmassa on suhteellista. oma elämä helpottuu kummasti kun löytää edes jonkun positiivisen asian. sen voi ottaa vaikka huumorinkin kannalta, kunhan on positiivinen. kyllä se aina sieltä löytyy vaikka ei uskoisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2010 - 11:15

Pitäisi olla tyytyväinen jalkoihin mitkä kantavat ja kävelevät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.03.2010 - 17:24

Näin se on, mutta miksi me silti aina narisemme pienistäkin murheista ja pienistä terveydellisistä ongelmista kun vakaviakin asioita on toisilla ja silti jaksavat elää narisematta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2010 - 19:54

Meidän pitäsi enemmän osata arvostaa asioita joita meillä jo on.