Jokos napsulaiset ovat kuulleet uusinta uutta kännykkäorkesteria? Telkkarista näin uutisen ja kuulin jo musisointiakin.

yle.fi/uutiset/kulttuuri/201...origin=rss

Avainsanat: musiikki matkapuhelin orkesteri

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.03.2010 - 20:53

No voi jestas sentään, mitä mun vanhat korvat kuulevat ja silmäni näkevät tv.uutisista just.
Täytyy mennä kokeilemaan heti, minkä orkesterin minun kolme kännykkää muodostaa.
Mutta kun ne soivat kädenliikkeen mukaan ja niitä on 2, niin vielä minunkin on opeteltava
jalanliikkeisiin perustuva musisointi. Hyvä, ettei ole tullut kallista soitinta ostettua.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 29.03.2010 - 20:44

Jep. Kohta Radion Sinfoniaorkesterin ja muiden vähemmän tunnettujen orkesterien soittajat joutuvat kilometritehtaalle tarpeettomina. Ja sitten saa soittimia halvalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2010 - 20:57

Nyt olen ajasta jäljessä..kun en ole kuullut...olin uutisten aikana lenkillä Santun kanssa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2010 - 21:09

Voi sentäs - olen kuullut ja en tykkää - niin olen näiden oikeiden instrumenttien jalon soittotaidon ihailija.

Toisaalta känny on aika näpsäkkä peli kuskata paikasta toiseen:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2010 - 21:16

En ole vielä kuullut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2010 - 23:40

Kuulin radiosta ja aika hyvät saundit tuli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2010 - 21:13

Näin uutisen telkkarissa. Mieluummin pitäydyn kuitenkin ihan tavallisessa musiikissa. Toki kännykkä on helpompi kuljettaa esiintymispaikalle kuin esim. sello, kuten uutisessa todettiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2010 - 12:06

En ole vielä kuullut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 17:51

Kuulin kyllä. Mielestäni kuuluu sarjaan täysin turhakejuttu.