"Kaikki" sanoo 7pv lehdestä,että on roskaa mutta lehti menestyy ja myy hyvin....Mistä luulet johtuvan?Lukeeko ne nurkan takana..?

ja ovat salaa ostaneet...?Usein kuulee sanovan ihmisen joka Ei lue seiskaa"seiskassa oli juttua siitä ja siitä"...

Avainsanat: juorulehdet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.03.2010 - 19:24

Minulle ei itselleni tule seiskaa, siskolleni tulee.
Hän tuo sen minulle, kyllä minä senkin roskalehden selaan läpi ja uteliaisuuttani luenkin.
Tiesin kertoa Johanna Tukiaisen huulista ym.En lue nurkan takana vaan reilusti kotona.
Mutta tulee minulle Seura ja Askel-lehtikin. Pysyy tasapaino hyvin, sillä luonteeltani olen,
niin utelias,että mitä suuressa maailmassa tapahtuu ja mitä rahalla saa.
Olihan se joskus ammoin kun kauniit ja rohkeat jo tv.stä,osa minunkin ystävistäni (uskon sisaret)
kielsi jyrkästi katsovansa sitä, mutta anna pojat jos joku mainitsi niistä niin kyllä he tiesivät
missä mennään. Olisiko se silloin jo ollut salarakkautta kun nyt on salarakas.
Annetaan Tertsi kaikkien kukkien kukkia meidän Herramme puutarhassa.

Kysyjän kommentti

On se tullut joskus itsellenikin ja olenpa joskus"joutunutkin..? siihen...;-)22v tyttäreni lukee sitä innokkaasti mutta ei se nyt niin vaarallista ole kun "ei lue sitä ihan raamattuna",eli antaa toimittajienkin elää ja "tyrkkyjulkkistenkin" tulla onnelliseksi(tai surulliseksi).

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 29.03.2010 - 19:13

Minä olen vain kylässä nähnyt seiskan ja en todellakaan ikinä ole ostanut itse. Roskalehdeksi voisin sanoa sen perusteella mitä olen muilta kuullut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2010 - 19:24

Ihminen on luonnostaan utelias ja lukee vaikka seiskaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2010 - 20:00

jokainen lukee tietysti mistä tykkää ja oma asiansa on.
lääkärinvastaanotolla yleensä kun joutuu odottamaan, luen mitä käteen sattuu, mutta en kyllä ole
sielläkään seiskaan törmännyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2010 - 20:06

ihmiset on uteliaita. juorulehtihän se on. mikäs sen parempaa salvaa omaan v***kseen ku lukea toisten kämmit ja mokat. sellattis ihmisluonto toimii.
ite en maksais lehdestä mitään - mutta ei se estä mua lukemasta ( selaamasta - hyvä jos yks luettava juttu lehdessä ) sitä jos käsiini saan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2010 - 20:18

niinpäs .. mutta minä kyllä , jos luen niin ihan näkyvillä, mutta itselle ei sitä lehteä tule, alkoi oikeesti ärsyttään, kun yhdenviikon lehdessä lukee niin ja niin seuraavan viikonlehdessä sekin txt perutaan , jot ota sen sanomisista sit selvää.. en kyl usko sen lehden sanomisiin, jos sitä joskus luenkin , niin isolla varauksella sen teenkin.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2010 - 20:24

Ihmiset on riivatun uteliaita - kateellisia ja armottoman usein myös pahansuopaisia!
Näillä jutuillahan nämä ko. lehdet elää: mitä isompi kohujuttu ja mielellään vielä negatiivisessa mielessä niin sen paremmin lehti tai löppi myy!

Toisaalta on ihan armahtavaa ajatella että näiden lehtien parissa "voi heittää aivot narikkaan" eli ei tarvitse niin kamalasti pohtia/tietää ja ottaa kantaa asioihin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.03.2010 - 20:40

Minä nimitän sitä roskalehdeksi. Se jos mikä tonkii ihmisen elämää ihan liiankin kanssa. Mm. Matti Inkisen jutun muistamme hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2010 - 20:43

En tiedä, mutta kampaajalla voin päivittää tietoni 2 kuukauden välein. Siinä istuskellessa luen mitä pöydällä sattuu olemaan. Kerran sattui vähän nolompi juttu, ilmeisesti jossain lööpissä oli Eila Roineen haastattelu, josta ilmeni, että Vili Auvinen on kuollut. Tästä sitten työkaverilleni kertomaan, että oletko kuullut Vili Auvisen kuolemasta. Hän hämmästelemään, että johan se on pari vuotta sitten tapahtunut. Tämän jälkeen en ole paljon kommenttaja heitellyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2010 - 20:52

Ei tule, enkä osta! Roska lehti koko painos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2010 - 21:03

En ole yhtään lehteä ostanut..enkä meinaa ostaa...ihmisten asioita vaan sevitellään..ja uteliaat lukevat vaikka nurkan takana...jos ei kehtaa julkisesti lukea..kun kiinostaa toisten asiat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2010 - 09:07

Mua 7:ssa ärsyttää yleisilme, tosi sekavaa. Suosio on samaa kuin aikoinaan oli HYMY-lehdellä ei sitäkään tavikset tunnustaneet lukevansa/tilaavansa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2010 - 12:03

Hyvä kysymys, olen samaa ihmetellyt. Itse sen joskus sorruin tilaamaan mutta kyllä oli niin karmea juorulehti että lopetin tilauksen... joku sanoo että siinä on hyvät tv-sivut mutta ei ne niin hyvät ole, että kandeis tilata niiden vuoksi....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2010 - 12:55

En tiedä, mistä niitä tilaajia riittää. Lehteä näkee yleensä partureissa ja noutopizzerioissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2010 - 12:10

Meille tulee 7-päivää lehti ja vain televisoohjelmien takia.Juoruja en lue lainkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2010 - 15:33

Meinasin tilata hetkellisessä mielenhäiriössä tuon lehden muutama viikko sitten kun lupasivat asiallisen näköisen radion kaupan päälle. Olin suunnitellut juuri samanlaista radiota keittiöön jo pidemmän aikaa. Mielenhäiriö katosi kun menin lehden www-sivuille ja näin otsikot; "kohublondi pahoitti mielensä" "BB Yrjö liukastui" "seksikäs Keijo tanssii tangoissa" ja samanlaisia yhtä järkeviä juttuja sivun täydeltä. Päätin että jos todella tarvitsen sen radion keittiöön niin saan sen parilla kympillä kyllä kaupasta. Tästä lehdestähän ei pääse eroon jos sen kerran erehtyy tilaamaan vaikka vaan muutamaksi kuukaudeksi, sen jälkeen tulee tarjouksia tarjousten perään joka viikko.