Mikä piristää mieltänne?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.03.2010 - 17:17

Juuri se piristää minua kun muutin Helsingistä marraskuun alussa kauniiseen syntymäpitäjääni Keski-Suomeen eläkepäivillle sukulaisteni lähituntumaan 27 v. jälkeen.
Nyt odotan kovasti kevään kohinaa ja kesää josta saan nauttia nyt todella.
Se on vielä ajatuksen asteella, mutta joka päivä lähempänä, piristävänä.

Lisätty: 09.04.2010 - 14:15

Kiitos käyttäjille valinnasta.

Lähteet:
oma ajatukseni

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.03.2010 - 14:24

Aurinko, ystävän tervehdys ja monet muut iloiset asiat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.03.2010 - 15:00

Ajatus siitä että lähelläni, vaikka kaukana asuukin, on paras ystävä jonka tiedän ajattelevan minua päivittäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2010 - 15:21

Juuri nyt se, että jäin vapaalle. Vesisade myös joka sulattelee lumia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2010 - 17:18

Vapaalla töistä ja peruspositiivisella mielellä. Ihan vain nautin olemassaolosta, lukemisesta, kissojen silittämisestä ja kodin siivouksesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2010 - 18:32

Minulla ainakin piristi mieltä,kun kävin kuntosalilla ja uimassa...ja senjäkeen hyvät kahvit.
Ihana piristys oli,kun tytären lapset kävivät syömässä uunilohta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.03.2010 - 18:35

Kaikki päivän kivat tapahtumat, pienetkin, piristävät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2010 - 20:22

Kivat ystävät ja auttaminen vanhuksia ja miksi ei muitakin. Sekä kaikkien kivojen pikkuasioiden summa. Luonnon kauneus , hauska seura jne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2010 - 20:31

Mulla on hormoonitaso niin alhaisella tasolla, että taidan olla itse rauhallisuus .Kun ei hetkauta enään mikään muu kuin terveys asiat.Aina tuntuu siltä että on oloonsa hyvinkin tyytyväinen.Mieli on ihmisellä sellainen koneisto ,se joko kiemurtelee, tai on tasainen ja iloinen.Mieli on kuin mansikilla kun on kevättä rinnassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2010 - 21:34

parasta on ,kun kuulen lastenlasteni äänen vaikkakin vain puhelimessa , ei niin synkkää hetkeä olekkaan ,etteikö siitä piristyis ja toki nuiden isompienkin äänen on niiden kanssa niin hauskaa höpetellä , onneksi muistavat useinkin ja piristävät päivääni...onhan niitä muitakin , mutta nuo ovat ne elämän suola... nekin ja läheiset muutkin saavat päiväni piristymään , kun nähdään ja soitellaan.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2010 - 02:41

Ihan mikä tahansa, vaikkapa tämä kysymys, kun se saa ajattelemaan positiivisia asioita.
Kategoriassa "perhe ja ihmisuhteet" tietysti ne mainitut, mutta piristävän asian ei tarvitse olla todellakaan mikään iso asia, eikä aineellinen, vaan sekin riittää mainiosti, kun aurinko pilkistää pilven reunalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2010 - 15:39

Lapsi piristää - ilman häntä olisi elämä liian usein liian mustavalkeaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2010 - 21:33

Jokainen uusi aamu. Ilman sitä ei ole piristyminenkään mahdollista.