Kävikö teillä eilen palmusunnuntaina virpojia? Olitko varustautunut asianmukaisin virvontapalkkkioin?

Meillä kävi vain yksi neljän tytön virpojaporukka ja tokihan heille pääsiäismunat annoin palkaksi. Joinakin vuosina virpojia on käynyt toistakymmentä.

Avainsanat: virvon varvon

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.03.2010 - 08:01

Meillä kävi 9 virpojaa, ja minulla oli paljon nameja heille varattuna, sade varmaan haittasi kun ei enempää heitä tullut.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 29.03.2010 - 08:46

Ei pikkuvirpojat tule meidän ovelle tuon äänekkään ovikellon takia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2010 - 09:46

Ei käynyt virpojia ainuttakaan meidän ovikelloa soittamassa, olisiko syynä ollut huono sää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2010 - 10:33

Meillä ei virpojia näkynyt,mutta suklaamunien tuoja kumminkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2010 - 10:57

eipä käynyt virpojia, maalla kun asuttiin , niin silloin kyllä niitä kävi kasapäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2010 - 11:36

Ei käynyt yhtään virpoja tyttäö tai poikaa.
Olisi minulla ollut suklaarakeita ja munia.
kerrostaloasuntoomme ei pääse kuin ovipuhelimen
välityksellä, ehkä sekin on pieni este.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2010 - 12:14

Meillä ei käynyt, sillä rappumme ovessa on koodilukko. Tästä syystä en ollut varautunutkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2010 - 12:16

Ei kyllä käynyt yhtään virpojaa täällä päin. Ja eipä olis kyllä ollu yhtää mitään varattuna,koska unohtui varata mitään kotiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2010 - 12:25

Kikatus kuului oven läpi,mutta en ollut varautunut namusilla,koska parina aikaisempana vuonna olen saanut namia antaessa vain kysymyksen:eiks sul oo rahaa?
Aikaisempien vuosien virpojat kasvaneet ulos noidan vaatteistaan,eihän teinit enää kulje virpomassa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2010 - 13:57

Ei käyny virpojia.Rahan pummaamiseks tainnu mennä tuokin homma?!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2010 - 14:32

Muutama virpoja kävi, ja munat annoin. Ensi viikonloppuna käyvät enemmän meilläpäin trullaamassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.03.2010 - 14:39

Ei käynyt tänäkään vuonna. Ovat kasvaneet jo isoiksi ja pienimmät eivät vielä osaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2010 - 18:51

Kyllä kävi 3 pikkunoitaa..ja saivat namupussit mukaan..