Ensin meni silta ja nyt ne yrittää polttaa kaupungin!

Kakolanmäellä roihusi suuri tulipalo
www.iltasanomat.fi/uutiset/k...amp;ref=fb

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.03.2010 - 12:15

Kakolan rakennus säilyi,eikös ole museona tänä päivänä,tui mieleen uutisista historian lehtien havina,mutta onneksi ei sen enempää palo levinnyt.Tulipalo on aina ikävä asia,saati Turussa,jossa on kerääntynyt monia nippuun.
fi.wikipedia.org/wiki/Turun_historia

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.03.2010 - 06:47

Turussa on viimeisten vuosien aikana ollut useita selvittämättömiä paloja. Edellinen palo Kakolanmäen lähellä taisi olla vuonna 2003. Silloin poltettiin vanha Ipnoksen keksitehdas.

www.ts.fi/

Lisätty: 29.03.2010 - 09:27

Ikävää, että tahallaan sytytetyt palot syttyvät hyvin usein juuri Turussa ja Turun seudulla. Oli sitten kyseessä varasto tai muu kohde, aina on kyse rikoksesta.

www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/...5255019168

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2010 - 08:26

On tämä kaupunki ennenkin palanut, ei mitään uutta, ja se oli vaan varasto, kyllä muissakin kaupungeissa on tulipaloja, eli ei mikään sensaatio.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.03.2010 - 08:44

Onpa ne turkulaiset nyt kiukkuisella päällä. Ei siitä sillasta olisi tuollaisia pultteja tarvinnut ottaa. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2010 - 10:40

Historia toistaa itseään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2010 - 11:13

eilen jo aattelin ,et tuuleex uus turun palo , mut ei onnex ja vankilankin väki oli jo siirtynyt uuteen " palatsiin ".. :) jot ei mitään hätään hätää senkään suhteen.. mut jos jositellaan niin mietin, jos se väki ois pitänyt evakuoida niin minehhän käpälämäkeen oisivat juosseet.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2010 - 11:44

Turku taitaa jo tänä talvena pyyhkäistä valtion rautateiden edelle negatiivisissä asioissa mitä uutisiin tulee.
Joka päivä jotain, jääkö turistelle edes Turun kirkon nähtävyydet näytettäviksi?.
Säilyttäkää nyt edes se Raatihuone parvekkeineen, että muu Suomi tietää aloitaa joulun vieton.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2010 - 13:33

voisis sanoo että hulluja nuo turkulaiset -mutta olen itekin siellä syntynyt joten antaa olla.....
mikä lie kriminaali siellä hilluu. kova on hinku grillata

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.03.2010 - 14:26

Mitä sillä kaupungilla tekee, kun ei ole siltaakaan. No vitsihän tämä oli. Pikkupojat kuuleman mukaan olleet asialla taas kerran. Mitenkähän niidenkin kalloihin saisi järkeä taottua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2010 - 14:34

Voi taivas!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2010 - 16:49

Ei silta ole mennyt minnekkään ja suunnittelijan mukaan on hyvä silta:
media.turku.fi/kamera1.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2010 - 18:00

Silta,Bekhaami ja tulipalo.Siinä tulevan kulttuuripääkaupungin nähtävyyksistä pieni osa sieltä paremmasta päästä...Kuulin tuossa,ettei ihmisiä enää kiinnosta mitkään markkinat tms.vaan katastroohvia sen olla pitää ja mieluiten pahemmasta päästä niin kyllähän porukkaa paikalle lappaa...Näin se vaan on ja on kai aina ollut?Jos lehdissäkin olisi vain hyviä ja iloisia uutisia niin konkurssiin pian menisivät kun ei ketään kiinnostaisi sellaisia lehtiä ostaa.Kai siihen psykiatreilla on joku selityskin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2010 - 19:07

Eilen illasta jo huomasin..että Turussa roihuaa..kun katsoin iltalehteä..kyllä pitäisi saada tekijät kiinne..3:mea alaikäistä nähty ennen syttymistä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2010 - 15:52

No TPS sentään selvisi ensimmäisenä neljän parhaan joukkoon kotoisessa jääkiekon SM-liigassa ja mikä parasta, pudottivat Rauman Lukon...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2010 - 21:45

Kakola paloi poroksi ja me maattiin vaan.
Ensimmäinen valoisa hetki Turun lähihistoriassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 13:02

Turku valmistautuu kulttuurivuoteensa varmaan!! (ei millään pahalla).