Tekisikö joskus mieli luovuttaa?

www.youtube.com/watch?v=h5vDLqsiLmg
Miksi pitäisi luovuttaa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.03.2010 - 01:06

H......n hieno juttu, Kiitos linkistä. Pistää ehkä monen turhautuneen ihmisen vähän ajattelemaan ? että onko todella syytä valittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.03.2010 - 01:07

Ei koskaan!Olet upea juuri sellaisena kuin olet!
Vaikuttavaa,olin yhtä järkyttynyt ja liikuttunut kuin koululaiset Nickin ohjelman aikana;
näköjään tänään liitetty youtubeen.Kiitos Papiti linkistä!Never give up!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2010 - 01:32

minähän ihan herkistelen. tämä oli kuin raikasta vettä sen yhden onnettoman Petri N:n kotisivun jälkeen, jota tuossa aiemmin kyseltiin meseen.

tosiaan kiitos!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2010 - 01:45

Nyt mulla valuu kyyneleet pitkin poskia...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.03.2010 - 08:42

Nyt harmittaa etten sitä lontoon murretta ymmärrä. Mutta jotakin tuolta erotin. Kaunis ja koskettava oli miehen esitys, hän ei ainakaan ole luovuttanut. Pitäisi mennä monesti itseensä noiden pienten kiukkumurheiden takia - minulla on sentään kaikki raajat tallella ja polkuja kulkematta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2010 - 09:49

Putte 46 jo asian ilmaisi hyvin,mitä siihen lisäämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2010 - 09:53

Kyllä meillä on paljon oppimista. Kun katsoi tuon filmin pätkän, tuli mieleen et piti siitäkin narista. Rakkaudella kaikille ja ymmärretään toisiamme, vaikkemme ole aina niin täydellisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2010 - 10:43

Linkin katsottuani ja vaikka puhetta en ymmärtänyt,omat huolet jotenkin kutistui.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2010 - 11:51

Mutta me uhohdamme kaiken aivan liian pian. Oli hieno pätkä katsoa.
Puhetta en ymmätänyt kun en osaa kuin kotimaan kieltä. Asia tuli kuitenkin ymmärretyksi.
Iltarukouksessani kiitän Isääni Luojaa, että olen tämän päivän saanut vielä omin avuin
viettää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2010 - 12:49

Kiitos Papiti linkistä. Todella vaikuttava. En osaa sanoin kertoa, mutta näki miten koululaiset alkoivat ajatella asioista eri tavalla. Vau! Eilen illalla neloselta tuli Will Smithin elokuva Onnenpotkuja. Tämänkin sanoma oli: ei anneta periksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.03.2010 - 14:34

Siinä oli mies joka ei ole luovuttanut, vaikka aihetta ehkä olisi ollut. Ja täällä me kaikki narisemme jostain tyhjääkin tyhjemmistä jutuista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2010 - 14:37

Kiitos linkistä. Panee monen miettimään asioita, niiden ainakin joilla kaikki on hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2010 - 19:13

Kyllä ihmisen pitäisi antaa arvoa,kun on kaikki raajat olemassa..Oli todella järkyttävän näköistä..mutta ei kaveri ole lannistunut..Kaikkea kivaa keksinyt..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2010 - 15:56

"Pidä kiinni sun unelmistas, pidä kiinni ja usko niihin
Et kesken saa luovuttaa
Pidä kiinni sun unelmistas, pidä kiinni ja usko niihin
Älä anna niiden sua juovuttaa..."

Matti Inkinen (1958-2009)