Nyt palataan jouluun, kuinka paljon jokainen suomalainen syö suklaata keskim.joulun aikaan?

Apu v.2009

Avainsanat: vai olisiko kauneus ja terveys siinä ja siinä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.03.2010 - 14:06

Minulla suklaan kulutus ei ajoitu pelkästään Jouluun, jolloin herkuttelen tavallista suuremman määrän. Vuodessa kulutus on n. 7 kg/hlö, joten jäisikö jouluun 1,5 kg.

Kysyjän kommentti

Pudota maarit 0.5 kg pois niin osut lähimmä, oli menneen talven lumia, mutta olivat kait pääsiäis-
lumivesi kelien suosikkeja.Kiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.03.2010 - 20:34

Nehän on jo menneen talven lumia tai suklaita,mitäs niitä enää kaivelemaan,vanhoja suklaita :-),liikaa joka tapauksessa suomalaisten ylipainosta päätellen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 20:42

Kyllä ainankin yksi rasiallinen meni,jos piisasikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 20:49

Taisi mennä pari rasiaa..mutta en yksin syönyt niitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.03.2010 - 22:01

Luin kyllä silloin sen jutun, mutta en muista. Paljonhan he taitavat sitä syödä. Liian makeaa minun makuuni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 22:23

Paljon, ja lapset vielä enemmän. Lukua en osaa edes arvata. Jemmassa on kaapissa vielä kaksi konvehtia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.03.2010 - 15:03

Muista en tiedä, mutta itse en syönyt yhtään.