Mitäs tykkäätte Myllysillan web-kamerasta?

media.turku.fi/kamera1.html

Avainsanat: myllysilta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.03.2010 - 19:12

Susi on tehty, vain häntä puuttuu. Tautinen Turku.

Kysyjän kommentti

Kamera vai silta?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.03.2010 - 18:04

Juuri nyt kuva on varsin vetinen, joten vaikea antaa arviota. Päivitysnopeus vaikutti kuitenkin ihan hyvältä. Voisi olla hieman suurempi kuva, mutta se kai olisi sitten pois päivityksestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 18:13

Menes nyt se linssi pyyhkimään niin voitaisiin katsella sitä, minä en lähde sitä pyyhkimään vaikka lähellä asun, ei niin paljoa sentään rikkinäinen silta kiinnosta, maksumieheksikin joutuu vielä tässä asiassa .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 18:32

Hieno kamera ja ei edes tallentava. Minulle jäi kyllä arvoitukseksi kameran käyttötarkoitus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 19:16

Märkää oli,eikä silloin,kun katsoin kukaan kääntänyt sitä kameraa,pitääs sanoa,että mun Turku-kuvat on kyllä edustavampia,on Förikin kuvissa.Tämän tunnistin joen rannan paattiravintoloista,mutta kovin olivat nekin kosteita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 19:36

Ei vain puheena Turun Myllysilta, nyt jo kameratkin vesittyvät Turussa.
Tulkaa hyvät Turkulaiset tänne Keski-Suomen männikkömetsiin ei notku sillat,
eikä vesiusva kostuta kameran linssiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 20:38

Mikähän oli kameran tarkoitus..jos ei tallenna..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.03.2010 - 15:19

En nähnyt kuin jonkun kartan Turusta. Kamerasta ei vilaustakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2010 - 16:02

Varmaan totakin joku porukka tuijottaa ympäri vuorokauden ja odottaa että se romahtaisi.