Löytyykö ohjetta:videon kuvien kääntäminen(iPhoto),kokeilussa käänsin kameran väärinpäin,enkä pääse trimmaamaan,yksitellen....

Avainsanat: videon kuvat nurinniskoin apuja?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.03.2010 - 15:25

siis kuvasitko videokameralla kuva-asetuksella, eli otit yksittäisiä kuviako?
kun olet ladannut ne kamerasta koneellesi, katso onko kuvankäsittelyohjelmassasi asetusta
millä voi sitä kuvaa pyöritellä/käännellä suuntaan jos toiseenkin.
vai kuvasitko kokonaisen videon ylösalaisin, sehän on pikantti lisä videon katsojalle.
en käytä mainittua ohjelmaa, mutta löysin
tuollapa oli, rotate:
www.apple.com/fi/ilife/tutor...oto-rotate

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.03.2010 - 15:31

Kokeile tuota Blaze Media Pro -ohjelmaa, josta voi ladata 15 päivän ilmaisversion:
www.blazemp.com/downloads.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2010 - 21:20

Joku kertoi nuorista juuri Blaze Media Pro-ohjelmasta, ei ollut muistanut ilmaisversiota peruuttaa ajoissa.
En tiedä miten kävi. Oma vikansa.