Onko sinulla vesisänky tai onko ollut?

Meillä ei ole eikä ole ollutkaan.

Avainsanat: vesisänky leväpesä onko

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.03.2010 - 11:23

Meille piti hankkia sellainen silloin joskus ja siskollani oli vuoden verran sellainen ollut ja kertoi että se peti pitää päiväksi auki jättää muuten petauspatja homehtuu, eli me jätimme vesisängyn ostamatta ja hyvä niin.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.03.2010 - 11:21

Ei koskaan,kokeillut olen ja kuunnellut kivaa lotinaa,siinä kaikki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 11:24

Juuri vastasin toisen kysymyksen kohdalla vastauksen tähän, se meni siis väärään osoitteeseen.'
Riitta Uosukaisen mainitsemaa "lemmenlaivaa" ei ole eikä tuu.
Istahdin siihen, upposin kaulaani myöden siihen, vävyni sai aiheen ja sanoi, että pidetään anoppi nyt
pari päivää vesisängyssä. Eikös moni ole jo luopunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 11:48

On ollut ja haikein mielin jouduin luopumaan siitä ympäristön painostuksesta.
Niin makeita unia en ole sen jälkeen nukkunut. Se oli talvella lämmin ja kesällä sopivan viileä.
Siinä riitti pari tuntia lyhyemmät yöunet kuin edellisessä petissä ja aamulla olin aina virkeä.

Lisätty: 30.03.2010 - 11:44

Pakko lisätä vanhaan vastaukseen, että vesisänky ei loisku, kun sen ilmaa tarvittaessa ja muistaa laittaa levänestoainetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 11:59

Ei ole ,enkä aio hankkiakaan tavallinen riittää:

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 12:04

Kevytvesisänky eli vedellä täytetyt patjat olivat joskus 80-luvulla. En kaipaa takaisin. Nykyisestä Tempur-sängystä en luovu koskaan. Makeimmat unet, eikä kroppaa kivistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 13:00

Ei ole ollut. Voin pahoin pienestäkin liikkeestä. Sitten vielä, ukko on pieni, kevyt kirppu ja minä olen sellainen isokokoinen.Siinä saattaisi olla toinen jossain vaiheessa aallon harjalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 13:18

Pojallani oli aikanaan,kun asui kotona....Silloin välillä makailin siinä päivisin,kun selkä oli kipeä ja olin sairaslomalla.,Hankala oli vaan päästä vesisängystä ylös...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 13:28

Ei ole, eikä tule. Kukaan ei jaksa kuunnella sitä vesisängyn loisketta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 13:51

selkäni ei sitä keinuntaa ja mutkalla oloa kestäisi.
moottorisänky on ja hyväksi havaittu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.03.2010 - 19:21

On ollut parikin ja itkin kun viimeinen piti vaihtaa tavallisiin sänkyihin. Maailman paras minun selälleni oli vesisänky.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 21:54

Ei ole, ja nyt kun mieli sitä halajaisi niin niitä ei enään valmisteta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2010 - 01:39

Oulun sokoshotellissa vuosia sitten kokeilimme vesisänkyä ja totesimme sen meille sopimattomaksi. patja oli yhteinäinen kahdenhengen patja. minä painavampana makasin alempana ja ukko killui aallonharjalla ylempänä. ja jos kylkeä käänsi niin patja aaltoili kuin meri..huvittikin se ukon killuminen melkein katonrajassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2010 - 08:00

En ole ikinä vesisänkyä omistanut ja yhden yön aikoinaan tuttavaperheessä pääsin sellaisessa nukkumaan. Voi sitä vesisängyn loisketta...