Onko sinulla käytössäsi perinteisiä astiapyyhkeitä?

Ompeletko niitä itse?Minulla on paljon pyyhkeitä ja lisää tuli äitini jäämistöstä,hän oli ommellut ne itse.

Avainsanat: astiapyyhe

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.03.2010 - 10:28

Minulla on pellavaisia astiapyyhkeitä, isoäitini peruja, ja tavallisia kaupasta ostettuja, ovat käytössä päivittäin .

Kysyjän kommentti

Minullakin on astiapyyhkeet käytössä,en pärjäisi ilman.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.03.2010 - 10:36

Kyllä vain ja niitä käytetään taajaan tahtiin :o)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 10:50

kyllä ja ovat käytössä , lähinnä vaan käsienpyyhkimiseen , kun kone kuivattaa tiskit ja leivonnassa sit käytän astiapyyhettä taikinan päällä , kun se kohoaa ....ja valmiina olen ostanut nekin pyyhkeet ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 11:12

Kyllä, kyllä ja kyllää. Yhden hengen taloudessa astianpesukone on turhaan, en pidä suuria kekkereitä.
lasiasetit ja muut kuivaan vielä pyyhkeellä kun niihin astioihin jää vesipisaroiden kuvia.
Samoin joskus lusikat, haarukat ja veitset kuivaan pyyhkeellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 11:18

Pellavaisia käytetään vähempi,monimutkaisempia käytössä,mutta niitä ruutukaisia,niillä kuivataan= "kiillotetaan" aterimet ja joskus lasit koneen jäljiltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 11:58

Kyllä on pellavaisia koko laatikollinen,sain tätiltäni perintönä.Hän on itse tehnyt kaikki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 12:02

Ovat päivittäisessä käytössä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 12:05

Päivittäisessä käytössä äidiltä saadut sekä Ikeasta ostetut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 13:14

Kyllä on äidiltä perimät pellavaiset astiapyykeet ja jatkuvassa käytössä...ei ole tiskikonea..olemme vuoron perään meidän tiskikoneita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 13:40

äidinäidin, äidin ja tädin kutomia pellavapyyhkeitä on käytössä.
harvoinpa niitä tarvitsee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 19:06

Astiapyyhkeitä löytyy vinopino mutta ne ovat kaikki kaupasta ostettuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.03.2010 - 19:21

En tiedä mitä tarkoitat perinteisellä, mutta astia pyyhkeitä löytyy ja niitä myös käytetään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 21:52

On käytössä, mutta kone kuivaa astiat. Käsienkuivaamiseen niitä enimmäkseen käytän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 22:45

Kyllähän pyyheliinoja täytyy käyttää kun niitä on vaikka kuinka paljon. Säästyy ostamasta keittiöpaeria.
Minusta ne vessan naulakossa on ihantarpeellisia..Niillä on paljon eri käyttömuotoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2010 - 13:39

en tulisi toimeen ilman niitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2010 - 01:13

On mulla isoäitini pellavapyyhkeet, joissa on kirjailut. Ovat hänen kapioitaan...