Etelä-Saimaa uutisoi,leipäkoneilla uusi tuleminen.Mallit ovat kehittyneet paremmiksi.

Onko sinulla leipäkone?Meillä ei sellaista ole.

Avainsanat: lämmintä leipää heti aamusta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.03.2010 - 10:06

Tyttärellä oli ja(yritti myydä kirpputorilla,ei kukaan ostanut)..oli viemässä kierätykseen,mutta minä otin sitten sen itselleni...aineet laittaa leipäkoneeseen..ja otta kuuman leivän koneesta..tulee samalla hyvät tuoksut.
Jyväleipä on suosikkileipä mitä teen..olen ruisleipääkin joskus tehnyt..
Tyttären lapsetkin saattavat soittaa,että tulevat käymään,voisitko mummi tehdä jyväleivän,että saavat kotia mukaan...
Tulee ihanan rapeakuorinen leipä...
Itse en kyllä olisi koskaan ostanut leipäkonetta...olen kyllä kokenut käteväksi.on työpöydällä jatkuvasti,kun on tilaa siinä säilyttää..

Kysyjän kommentti

Liisukka olet uudistusmielinen,kun uskalsit kokeilla leipäkonetta ja leivoit sillä leipää.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.03.2010 - 09:27

Ei mulla ole kun omat kämmenet leipäkoneena.En kyllä ostakkaan leipäkonetta .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 09:28

Ei ole,enkä hanki.Turha kapistus.Leivon käsin,se riittää minulle ihan hyvin,siinä on minun leipäkätöseni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 09:44

leipäkonetta ei ole, enkä kyllä aio hankkia. kohtahan olisi keittiön kaapit täynnä kaikenlaisia käyttämättömiä kapistuksia. silloin tällöin leivon sämpylöitä tai pullia, kakkuja vielä harvemmin.
ei siihen hommaan koneita tarvita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 09:48

Ei minulla ole leipäkonetta enkä aio hankkia, 2 meitä on ja ostan kaupasta tarvitsemamme leivän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 11:08

Pelkään pahinta ei tule uutta tulemista.
Minun leipäkoneeni aloitti tänä aamuna toimintansa kesäajan mukaan 07.10 ja hyvät lämpimät
sämpylät valmistuivat. En onneksi ostanut aikoinaan koko leipäkonetta sen paremmin kuin
Riitta Uosukaisen loiskuttamaa vesisänkyäkään. Istuin kerran sellaiselle, en päässyt itse ylös,
niin vävy sanoi, että annetaan anopin olla siinä nyt eholtaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 11:20

Luulisin viimeinen kone,minkä huolisin tähän huusholliin,onneksi kaupasta saa leipää tai tee-se-itse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 12:07

90-luvulla oli käytössä. Ihan näppärä vehje, tosin välillä kaipasin jo vaihtelua. Jos ovat kehittyneet niin, että saa myös tehtyä ruisleipää, niin voisin ostaakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.03.2010 - 19:19

Meillä on ollut jo vuosia leipäkone - muutaman käyttökerran jälkeen kaapin nurkkaan piilotettuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 20:24

Omin hellin käsin on leivottava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 21:50

Ei ole leipäkonetta, mutta kokeilumielessä voisin hankkia jos ei hirveän kalliiksi tulisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2010 - 01:10

Meillä oli kotona leipäkone ja ihan fiksu vekotinhan se oli. Sinne laitetaan ainekset, kone sekoittaa ne ja paistaa leivän. Laittaa illalla käyntiin, niin saa aamulla tuoretta leipää.

Voishan sellaisen ostaa, jos ovat tosiaan kehittyneet.