Yritin laittaa sähköpostia ,se käski minun tarkistaa käyttäjätilin Mitä se tarkoittaa, ei ole ennen koskaan käynyt niin?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.03.2010 - 11:04

Samaa kysymystä ihmettelisin minäkin. Kun ei ole teknikon taipumuksia laisinkaan.
On tässä netin kanssa yhtä ja toista, kommellusta tullut.
Ja lisää törmäysiä tulee lukuisia lisää kun enter nappulaa painetaan ajatusta nopeammin.
Toivottavasti sähköpostisi saldot täsmäävät ja tulos on voitollinen.

Lisätty: 08.04.2010 - 18:38

Kiitos käyttäjien valitsemasta paras vastaus.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.03.2010 - 09:11

mitähän postiohjelmaa käytät?
sähköpostitilin asetusten on oltava oikein, jotta sähköpostitilisi toimii sähköpostiohjelmassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 11:10

Välillä saattaa olla ongelmia palvelimella, jossa sähköposti sijaitsee.
Kannattaa odottaa tunnin verran ja yrittää uudelleen (mikäli on ennen pelittänyt).
Sitten vasta katsomaan sähköpostitilin asetuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 11:55

Joskus on minullakin ollut sama juttu...on ollut vaan jotakin häikkää muutaman tunnin kuluttua taas pelannut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 15:33

Eilen g-mail käski heti avautumisen jälkeen vaihtaa salasanan, ennen ei päässyt pidemmälle. Miehellä sama juttu, kun hän yritti kirjautua gmailiin.
Älypäähän ei päässyt kuin sähköpostiin tulleen kertakäyttöisen salasanan avulla.
Sivustojen ylläpitäjillä on ymmärrettävästi toimintojen tsekkaus käynnissä hiljattaisen salasanakaappauksen jälkeen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.03.2010 - 19:19

Taitaa olla tarjoajien varatoimenpiteitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2010 - 11:02

Minulla sama juttu kuin Soinnulla ja hänen miehellään. Piti vaihtaa salasana ennenkuin pääsi Gmailin sähköpostiin. Siinä viestissä oli jotakuinkin näin että "olemme huomanneet sähköpostissanne jotakin epäilyttävää, vaihtakaa salasananne"