Näkyykö teidänkin ikkunasta sateinen ja harmaa päivä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.03.2010 - 09:07

Sateinen ja harmaa päivä. Oikein ihana kevät päivä.Luonto sulattaa kovaa talvea ja vaihtuu pikkuhiljaa kevääseen.Kyllä linnut nauttii kosteasta ja lämpimästä ilmasta.Pakkasjaksona ne eivät nähneet vettä pitkään aikaan oli vaan pakkas lunta.Nyt ne räpiköi joka rännin alla ja nautinto suuri elämys.Saappaat jalkaan ja ulos lotistelemaan. Tullaan mekin raikkaaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.03.2010 - 09:03

Kyllä on täälläkin harmaa taivas ja märkää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 09:27

Harmaalta näyttää ja kosteelta tuntuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 09:49

lunta tulee taivaan täydeltä, vähän aikaisemmin tänä aamuna vihmoi vettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 10:14

Kotkassa tulee vettä,kun kesällä +4,8 asteita..saa kyllä lumet kyytiä..tekee nyt kesää..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 10:31

Lounais-rannikko. Harmaa vettä tihuuttava päivä. Lämpötila +2,8 astetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 10:56

tääläkin turuntienoolla on haarmaata ja märkää , mut onnex koht nuo kinokset sulaa ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 10:59

Tälle päivälle voisi lausua runon sataa, sataa kevät on, sammui lyhty auringon, mutta ei paljon pidemmälle.
Eipä se haittaa, on suloinen sunnuntai aamu ja päivä on vielä nuori, ettei tiedä vaikka iloksi kirkastuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 11:22

Kevät sateinen päivä,mutta ei masenna,ehei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 12:09

Harmaalta, mutta valoisalta näyttää. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 15:26

Pohjois-Savossa on ollut harmaa ja sateinen päivä. Loskaa ja hyyhmää teillä, pihoilla ja kujilla. Sekä savua ja räiskettä omassa päässä...paloi nimittäin päreet tänään. Täytyi ajaa työn takia pitkin pitäjiä ja tiet ovat olleet ala-arvoisessa kunnossa. Kolme kertaa jäin sohjoiselle tielle kiinni. Vieläkin suututtaa, että missä olivat talonmiehet, kunnan aurauskalusto yms. No, säästyy terät kulumiselta, kun täällä jätetään kaikki herran haltuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 19:08

Näkymä on sellainen että voisi kuvitella aikaa käännetyn yhden tunnin sijasta noin 7 kuukautta eteenpäin....

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.03.2010 - 19:17

Kyllä näkyy ja ulkona kastuu jos sinne menee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 21:47

Harmaata ja sadetta on tiedossa. Mutta mieli korkealla.