Huomenta napsulaiset,onko kello käännetty kesäaikaan?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.03.2010 - 10:55

Osa käännetty osa ei, mutta kyllä minäkin iltapäivälle tokenen jo niin paljon,että käännän ne kaikki.
Yöllä valvoin 02.50, mutta en viitsinyt sitten enään kuikuilla. Paistoin jo sunnuntai sämpylöitä kesäajan
mukaan klo 07.00. Tänään otan lunkimmin. Seinäkellon vedin niin, että puntit ovat tasan.

Lisätty: 08.04.2010 - 18:39

Kiitos käyttäjille valinnasta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.03.2010 - 09:00

Meillä kaikki kellot on vielä vanhassa ajassa. ei siis kesäajassa ,mietin tuota ja katson ulos voiko siirtää.Satoi vettä rajusti yöllä,heräsin siihen kesken unien.Ajattelin että tuleeko vedenopaisumus ,lumet saa kyytiäja routakin sulaa.Kaikkia ne keksii kun kellonaikojen siirron. Mitä ne vielä oikein meidän päänvaivaksi keksiikään.Sitä emme tiedä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 09:04

Muutama kello on käännetty jo, kyllä ne iltaan mennessä kaikki ovat kesäajassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 09:29

Huomenta sinullekkin,puhelimien kellot vilä kääntämättä,että kesäajassa ollaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 10:16

Kyllä otin varaslähdön,kun käänsin eilen illalla..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 10:33

Osan käänsin, mutta suurin osa meni automaattisest (esim. läppäri, radio jne..).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 11:25

Huomenta,kännykässä näköjään meni automaattisesti elikkä sen "käänsin" tunnilla takaisin,keittiön seinille kiipeän kunhan kerkeän,muuten kesäajassa kaikki,itse pikkuhiljaa.Mäcci meni omin nokkineen kesäaikaan,sanaakaan sanomatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 12:10

Kaksi seinäkelloa vielä tikittävät talviaikaa, mutta eiköhän nekin iltaan mennessä ole pantu järjestykseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.03.2010 - 19:17

Oikeastaan pitää sanoa iltaa. Aamusella herättyäni vaihdoin kellot oikeaan aikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 21:46

Jeps, nyt ovat kaikki oikeassa ajassa.