Satoa pimeystempauksen pimentämällä tiellä?

Mies kuoli moottoripyörän alle pimeystempauksen pimentämällä tiellä
Tytöt asialla: www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/...11?ref=rss

Lisätty: 28.03.2010 - 11:03

Kokonaissaldo selviää 9 kk:n päästä.

Avainsanat: pimennys_tempaus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.03.2010 - 08:26

Mikä mahtaa olla kokonaissaldo?

Kysyjän kommentti

Katso lisätietoja osio.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.03.2010 - 06:14

Näin maailma pelastuu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 08:34

olisikohan mies pelastunut kuolemalta,
jos olisi käyttänyt heijastinta ajoradalla kävellessään,
tai jos olisi kävellyt kevyenliikenteen väylää.
olikohan tyttöjen kevytmoottoripyörässä myös eath hour.
jos mies olikin humalassa.

jos ja jos.
oliko sattumaa vai kohtalo .

Lisätty: 28.03.2010 - 09:57

earth hour piti kirjoittamani

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 08:40

No kyllä on surullinen tapahtuma tämä, jäin miettimään miksi hän ajoradalla käveli jos kevyenliikenteen väyläkin oli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 09:03

Todella surullinen tapaus,olisi käyttänyt jalkakäytävää ja heijastinta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 09:21

Kyllä näitä sattuu teillä, mitä ihmeellisepiä kolareita.Kerran yksi mies tuli kesäyönä ,toinen istui takana ,moottoripyörällä tuttua tietä sumuun.Vanha mies oli sumun seassa liikkeellä polkupyörällä.
Viistottain lähti taluttaen ylittämään tietä.Se moottoripyörä törmäsi tähän mieheen kun näkyys oli huono ja vauhtiakin reilusti.Kaikki lensi pitkin peltoa ja ojia .Mootoripyöräilijä joutui lopuksi elämäksi hoitolaitokseen .Takanaistuja selvisi jotakuin omilleen ja vanha mies kuoli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 09:31

Mitä opimme tästä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 10:22

Kyllä pimeällä liikkuessa pitää olla tosi varovaine..että ei sattuisi tällisia ikäviä onnettomuuksia..
Kun itse menen pimeällä koiran kanssa lenkille,on heijastin liivi päällä..kun ei jokapaikassa ole erikseen kävelytietä,joutuu liikkumaan ajotien reunaa..Halvin hekivakuutus on heijastin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 10:34

Näinkin näköjään voi sattua. Ikäviä kohtaloita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 10:50

Muuttaessani syksyllä tänne maalaiskaupunkiin, hankin ensi töikseni heijastimia, on joka lähtöön.
Ja tuo minun limusiinini merkkiä rolli on teipattu heijastinvärillä, niin ettei alkuperäinen punainen
näy alta paljoakaan, Olen pimeällä kuin kävelevä joulukuusi.
Tapaturmat ovat aina hyvin ikäviä, sattuipa sitten miten ja minkä johdosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 11:29

Täällä ei ainakaan 9kk tarvitse odotella,tulos olisis nolla,mutta heijastin on tunnettu varmuuskeino tiellä liikkuessa.Hgissä näköjään pikkuinen energiansäästö,meidän kulmilla oli täys pimeys,kuikuilin verhon välistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 15:29

Onneksi täällä ei ollut pimeää.Säästyi ainakin henki.