Onko pihallasi puutarhatonttuja?

Avainsanat: puutarhatontut

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.03.2010 - 09:07

On minulla kaikenlaisia pihakoristeita kesäisin mökillä,puutarhatontut ovat suosikkejani.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.03.2010 - 04:30

No kun ei ole omaa pihaa niin ei ole. Mökillä on yli 100 kg karhu tonttuna ja itse toisinaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 06:14

Pihalla on vielä korkeat lumivallit. Ei siellä tonttu viihtyisi. Enkä minä oikein pidä tontuista...ei sovi minun mielenmaisemaani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 07:59

ei ole ollut silloinkaan kun olen omakotitalossa asunut,
en pidä niistä koristuksista.
eikä ole niitä näkynyt tämän kerrostalon pihassakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 08:15

On minulla niitä 3 kpl kukkapenkissä kesäisin, olen saanut ne, joten on laitettava ne tuonne pihalle näkyviin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 09:24

En ole ollut niitten tonttujen keräilijä. Mulla voi olla tietämättään metsän menninkäisiä silloin tällöin.
Siskoni oli aikanaan kova tonttujen kerääjä.Minusta luonnon oikeat on jänniä.Niittenkanssa tulee välillä seurusteltuakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 10:08

Patsas tonttuja ei ole,mutta tonttuilijoita näkyy sillointällöin.Ottaavat askeleita eteen ja taakse ja välillä pyllähtävät nurin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 10:39

Minä en ole tonttu-fani,itse vaan tonttuilen tuolla pihalla..siinähän sitä naapureilla katseltavaa..kun tonttu pylly pystyssä tonkiii penkkejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 11:19

Ei ole patsastonttuja, mutta siskoni talon ulkosalla on kesät talvet ja niitä on käyty kuvaamassa oikein
lehteen. Hauskoja pikku-ukkoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 11:35

Juu,täälläkin tonttuilen itse punaiset verkkarit jalassa.Kerran sain tontunkokoisen jolupukin,koska kaikki varastetaan ohikulkiessa,en pistänyt kukkapenkkiin,komerossa piilossa on vuosikertapölyyntymässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 12:02

En ole oikein ihastunut keraamisiin puutarhatonttuihin, mutta mökille lahjaksi saatu tonttu nojaa ovenpieleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 13:02

Kesällä on kaikenlaisia.Minulla on kymmenkunta erilaista tonttua. Ovat hauskannäköisiä, kun ne kurkistelee milloin mistäkin kukkapensaan takaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 13:55

Tonttuilen ihan muuten vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 15:34

Ei varmasti ole eikä koskaan tule. Minusta ne ovat typerän näköisiä puutarhassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.03.2010 - 19:14

Kaiken maailman ökkömönkiäisiä on, muttei tonttuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2010 - 13:42

luoja minut niiltä säästäköön!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2010 - 16:05

Tuota taiteenlajia en ole koskaan ymmärtänyt.
Pääsääntöisesti tuollainen kiinalainen posliinimöykky on vielä pirun ruma.