Ovatko kaktukset kauniita?

Avainsanat: kaktus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.03.2010 - 04:38

on ja kukat ovat hämmästyttävän kauniita. Kastele kerran kunnolla ja unohda ½ vuodeksi

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.03.2010 - 08:35

ainakin ovat vaivattomampia hoitaa kuin monet muut kukat.
kaktuksiakin on monen eri sorttisia ja kauniita ovat myös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 09:09

On ,tykkään kaktuksista.Yhteen aikaan minulla oli monta eri lajia.Kukat ovat hienoja ,mutta eivät kauan kuki valitettavasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 10:10

Minulla on syyskaktus ja se on kaunis kukkiessaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 10:43

Antaa ihan kivasti vihreyttä kotiin..ja on todella helppohoitoisia..Minulla on muutama kaktus minkä alut ole salakuljettanut Lanzarotelta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 11:17

ovat todella. sellaiset joulukaktukset jotka kukkivat syksyllä.
Kaupoissa on nytkin kukkivia lieneekö krvätkaktuksia.
Kaktuksen saa kovasti kukkimaan kun sen pitää suht koht viileässä ja valoossa.
ennen odotettua kukinta aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 11:29

Yleensä tykkään vehreemmistä viherkasveista, mielestäin nää kaktukset sopivat paremmin sinne preerialle:)
Kyllä toisten kotona kattelen, kuinka ovatkin joitakin kaktuslajikkeita saaneet kukkimaan niin upeasti, mutta kotiini eivät vaa sovi, työpaikalla huoneessani kyllä on parikin kaktusta, mut sinne ne sopiikin piikkeineen:D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 11:39

Voisin oikein fanittaa kaktuksia eli tykkään kovasti,mutta haluaisin niille tilaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 12:18

Niitäkin on monen sorttista, toiset ovat kauniita ja toiset vähemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 13:56

Toden totta ne ovat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.03.2010 - 19:13

Ei voi uskoa miten kauniita jotkut kaktukset ovat kukkiessaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2010 - 13:43

ovat kauniita. pirullisia piikkejä osassa. omastani sai ukkoni sormen niveleen piston ja särki osittain vielä 3kk jälkeen. mitä lie polttiaista sai.