Oletko koskaan koettanut kasvattaa chilejä? Onnistuiko.

Avainsanat: chili

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.03.2010 - 11:36

Kyllä ja hyviä olivat.Chiliä syön päivittäin ja himo niihin tulee.Tutkijat ovat todenneet vahvan chilin parantavan makuaistia vaikka luulisi päinvastoin.Tulinen maku ilmeisesti"herättää"makunystyrät ja tutkimusten ukaan makuaisti on muutamia päiviä chilin syömisen jälkeen parempi.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.03.2010 - 04:41

joo ja niitä tulikin herneitä. menilöhän jokin vikaan, mutta koettanut olen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 09:10

En ole koettanut niitä kasvattaa,en pidä niistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 10:12

En ole kasvattanut niitä en pidä sen mausta,mutta paprikaa ole kasvattanut ja onnistuin siinä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 10:44

Ciliä en ole kasvattannu..paprikaa joskus..ja onnistuivat..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 11:20

En ole, enkä edes syö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 11:41

En ole koskaan tykännyt hotista ruuasta eli chili ei mun nystyröille sovi,mieluummin runsaasti valkosipulia.Sitä on kasvamassa talven yli pistetyt pistokkaat,toivottavasti poikivat lukuisasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.03.2010 - 19:13

En ole kokeillut, ehkä tulisi kokeiltua jos erikoisesti pitäisin chilistä. Valmiskastikkeet riittänee milloin sitä makua tarvitsee johonkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2010 - 01:35

Olemme kokeileet ja kokeilun asteelle jäi, sillä yhtäkään ei tullut. Ilmeisesti meillä oli jo alkajaisiksi multa ihan vääränläistä. Ensi kerralla turvaudumme vähän parempiin tuotteisiin: www.chilikauppa.fi/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2010 - 16:08

Onnistuu, tulee kukkaruukussa tosi tujua palkoa.
Lahdessa on kaverilla ollut sellainen parvekkeella joka kesä, en ole kyllä huomannut missä se on talvella vai onko missään...