Rentoudutko kylpytynnyrissä, onko teillä sellainen. Aiotko hankkia kesäksi sellaisen.

Avainsanat: kylpytynnyri

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.03.2010 - 09:12

Olisi mielenkiintoista kokeilla,mutta ei ole oikein paikkaa minne sen laittaisi.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.03.2010 - 04:07

Ei ole eikä ole tarvis hankkiakkaan vaikka koulukaverini kehittelikin niitä Matti Kalle Virtanen ja oli kympin uutisten kevennyksenä aikoinaan. Kaikkea ei kekreä ja kustannus/hyöty on myös hiomioitava. On varmasti aivan kiva juttu kyllä Onko kokemuksia vai omistatko sellaisen? Itselläni ei mitään kokemusta tuosta ilosta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 09:57

Meillä ei kylpytynnyriä ole , mutta uima-allas on pihalla ja kesäisin nautin siellä olosta ja lapsenlapsia siellä on seuranani lähes joka päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 10:03

enpä kyllä välittäisi lillutella kylpytynnirissäkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 10:14

Ei ole kylpytynnyriä ei oikein sovi vuokrakasarmin pihalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 10:36

Kokeillut olen. En aio hankkia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 10:46

Ei ole koskaan ollut haaveena..enkä ole kokeillut kypytynnyriä missään..ei vamaan tule hankittua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 11:26

Ei ole kylpytynnyriä, enkä hanki naapurieni kauhistukseksi sitä. Jos ne eivät tynnyriä kauhistelisi
niin kyllä maar tynnyrin käyttäjää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 11:43

En hanki,mutta olen lillinyt Herrankukkarossa myöhäissyksyllä semmoisessa,oli laituriolosuhteet ja joukolla tosi mukavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 12:27

En ole ollut kylpytynnyrissä, mutta ajatuksissamme olemme sellaista mökkirantaan suunnitelleet. Olisi kiva istuskella elokuun iltoina lämpimässä vedessä. Naapuritkaan eivät pääse kauhistelemaan, sillä rannassa ei ole muita naapureita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.03.2010 - 19:12

Ei ole kylpytynnyriä - olisi varmasti mukava pulahtaa kuumana (?) päivänä siihen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2010 - 16:13

Juu tarkoitus on hankki kolme jotta naapurit ja talkooväkikin pääseen polskimaan.
Yhteen aikaan noita näki talvisissa urheilutapahtumissa ja hauskaa näytti porukalla olevan. Kerran jollain kotoisella festivaalilla oli mahdollista mennä testaamaan tuollaista mutta kun siellä on käynnyt enemmän tai vähemmän hikistä porukkaa useampi sata niin ei oikein houkuttanut...