Tuleeko teille puutarhalehtiä, saatko niistä hyviä ideoita? Mikä lehti hyödyllisin.

Avainsanat: puutarhalehdet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.03.2010 - 09:15

Ei tule tällähetkellä,Viperpiha ja Puutarhaliiton lehti tulivat muutama vuosi sitten.Minusta tuossa Puutarhaliiton lehdessä oli hyviä opastuksia ja artikkelejä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.03.2010 - 02:18

Ei lehtiä, eikä putarhaa. Laulun sanoin: "Haudot vain harhaa, mä sulle luvannut en ruutarhaa tai aurinkolaivaa. Kun sitä mietit, on se turhaa vaivaa. Ja sun sanasi nuo mun mieleeni tuo ...".

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.03.2010 - 02:21

Tuli vuosia Viherpiha, mutta tuo ideajarru pisti pahasti hanttiin kaikkea mitä ehdotin, niin kiukuspäissäni lopetin koko lehden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 02:36

Eipä tule kun sellaista tarhaa en omista. metsä kasvaa hoitamalla ja mökillä ei kasva kuin puita. Yritystä on ollut mutta turhaan kun on harjuine kangasmaasto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 05:37

Samat asiathan niissä pyörivät, mutta kertaus on opintojen äiti...sanotaan.

Minulle tulee sellainen uutuuslehti kuin "Maalla". Kiva sitä ja muitakin on selailla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 10:17

En tarvitse sen alanlehtiä,peruna ja sipuli kasvaa ilman lehtiäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 11:48

Tulee Hyötykasviyhdistyksen julkaisu,siinä myös viljelyvinkkejä-ja ohjeita sekä siemenluettelo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 21:02

Ei tule puutarhalehtiä...olen netin kautta etsinyt tietoa,kun olen tarvinnut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2010 - 20:50

Ei ole puutarhaa, joten ei tule puutarhalehtiäkään, joskus kengänpohjissa kuivuneita puun lehtiä
ainoastaan.