Ostatko vartavasten pääsiäiseksi kukkia, pöytää koristamaan? Vai tyydytkö entisiin.

Avainsanat: pääsiäiskukat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.03.2010 - 10:52

Ostan keltaisia tulpaania ison kimpun..ja narsissia jonkun ruukun,kun vien ne heti pääsiäsen jälkeen ulos amppeleihin...niin kukkivat pitkään..

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 28.03.2010 - 01:59

Pääsiäiseeni kuuluu aina keltaiset kukat ja kynttilä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 02:09

En nyt tänä vuonna kun lomamatkalle lähdetään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 02:26

en osta kun ehkä narsisteja pari kpl vai oliko se sittenkin narsissi ennen hommasin ystävätätrelleni ihan oman tulppaanini rusetilla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 05:41

Parikymmentä tulppaania maljakkoon. Ei siinä rusetteja kaivata...hmm...ymmrrän kyllä yskän..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 08:09

Minä tulppaaneja kimpun aina pääsiäiseksi ostan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 09:19

En osta pääsiäiskukkia tänä vuonna,saan tyytyä niihin mitä minulla on tällähetkellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 09:59

tykkään tulppaaneista,
oranssi tai violetti väri sopii mun pääsiäispöytään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 10:32

ostan toki,keltaisia tulppaaneita paljon.Narsissit ovat minusta kauniita vain kukkapenkissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 10:44

ostin just keltaisen krusänteemin ja toinen erä menossa keltaisia tulppaaneja , vielä ostan kolmannen erän keltaisia tulppaaneja ...ihan sit pääsiäisen tienoilla .. rakastan tulppaaneja ja kukkia pöydällä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 11:56

Kait ostan,kun suunnittelen heti huomenna ostavani,ehtivät ilahduttaa eli 20 valkoista tulppaania sekä kaivan Aaltomaljan esiin ja siihen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 12:28

Odotan saavani kimpun lempikukkiani keltaisia tulppaaneja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 18:00

Mulla on hieman suuremmat suunnitelmat, sillä olen hankkinut oasiksen ja alustan. Aikomukseni on tehdä kukka-asetelma pääsiäiseksi. Kävin edellisessä työpaikassani parit kukkakurssit ainoana miespuolisena kurssilaisena ja löysin itsestäni ulottuvuuden jota en uskonut olevan olemassakaan...siis niihin kukkiin liittyvän ;-))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 22:55

Laitan maljakkooni, isoja keltaisia tuoreita torvinarsissia joissa tuoksu tallella.Sit haen pajun oksia .
En tee mitään sen kummempaa asetelmaa.Pääsiäis kukat voi olla vapaasti kristalli maljakossa.
Kyllä rairuohoa ja keltaisia tipuja pitää olla pöydässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2010 - 01:31

Ajattelin ostaa narsisseja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2010 - 20:52

ostan keltaisia narsisseja, en käytä entisiä, edes raeruohoja.