Rakastatko ruusuja, vai onko jokin muu kukka kauniimpi?

Avainsanat: ruusut

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.03.2010 - 05:44

Annetaan kaikkien kukkien kukkia..tosiaan kaikki kukat ovat kauniita. En osaa valita mieluisinta.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 28.03.2010 - 01:58

Yhden ruusun lisäksi kaksi freesiaa. Sitä kimppua minä rakastan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 02:07

On yksi ruusu, jota rakastan.
Hän täytti kauniin maailman.
Sit´ luotain koskaaan laske en.
Rakkaus, rakkaus ain´ ikuinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 02:39

Kaikki kukat on on omalla tavallaan kauniita joten suosikkia ei ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 08:10

Ruusu on minun lempikukkaseni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 09:20

Ehdottomasti ruusu on minun lempikukkani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 10:09

shamppanjaruusuja oli hääkimpussani, keltaiset ruusut myöskin kauniita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 10:34

Ruusu on kukkien kuningas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 10:40

Minun mielikukkani on kalla, tyttäreni oli ennakkoluuloton ja valise hääkimpukseen kallan.
Ja 30 vuotta on mennyt hyvin ilman kolkon kaverin kuoleman vierailua.
Sanotaan,ettö kalla on kuoleman kukka ja muratti murheiden. Ota siitä selvä sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 10:47

kyllä minullakin oli shampanjaruusuja morsiuskimpussani , mut kyllä rakastan kaikia kauniita kukkia :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 10:55

Kyllä ruusu on suosikki kukka..vaikka on paljon kauniita kukkia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 11:50

Keltainen ruusu on mun ehdoton ykkönen,jotain taikaa ikäänkuin siinä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 12:30

Ruusut ovat kauniita, mutta pidän paljon myös tulppaaneista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 17:51

Strelizia reginae (paratiisilintu / kolibrikukka...) on mielestäni ruusuakin hienompi, vaikka ei ruusuissakaan mitään vikaa ole, kunhan ovat vain luonnollisia, eikä keinotekoisesti värjättyjä tms.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 23:00

Minun lempi kukka koko kesän on monivuotinen viola .Toiseksi lemmikki.Niitä keräilen kesäajan maljakkooni.Kielosta tykkään kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2010 - 13:43

pioni on kaunein