Onko Napsuilla perinteinen lauantai-sauna?Mulla on vuoro,mutta harvoin pääsen osallistumaan ja silloin tosi nautin.

Avainsanat: lauantaisaunavuoro

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.03.2010 - 01:29

Minulla on yksiössäni sauna, mutta käytän sitä harvoin.
On noi tohtoris ihmiset olleet sitä mieltä, että ei ole oikein sydämelle hyvää.
Joten sillälailla. Suihkussa seisotaan tai istutaan miten milloinkin.

Lisätty: 08.04.2010 - 18:42

Kiitos käyttäjien antaman paras vastaus hommelista.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.03.2010 - 01:41

Ei ole perinteistä vuoroa, käyn aina miten jaksan lämmittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.03.2010 - 01:43

Nyt lauantaina perinteet katkesivat. Jostain ihmeen syystä meillä ei saunottu. En muista että niin olisi käynyt muulloin kuin silloin kun olemme olleet kotoa poissa,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 01:46

Kotona on sauna, joka lämpiää tarvittaessa. Ja sitten syödään "vasta"!

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 02:31

Saunavuoro on kun haluan ja aikaa tai ajankohtaa määrittelen itse ainoastaan selänpesijää puuttuu. Onko vapaaeehtoisia?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 09:24

Ei ole,meillä ei ole saunaa kaupungissa,mökillä löytyy,jossa saunomme kesäisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 10:11

saunavuoro on silloin kun sen muistan varata. lenkkisauna automaattisesti ilman varausta keskiviikkoisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 10:46

Meillä on lauantaina saunavuoro ja sitä en antaisi pois,käyn kipujani uhmaten siellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 10:59

Ei tule jokaluantai lämmitettyä saunaa..kun usein käyn sunnutaisin uimahallilla...silloin saunoo samalla..Meillä on saunapäivä silloin,kun haluttaa lämmittää saunan...vaikka keskellä yötä..ei tulee kukaan valittamaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2010 - 16:19

Yleensä bastu lämpiää keskiviikkoisin mutta ei läheskään joka viikko.
Mökillä saunotaan sitten kesällä joka päivä, talvella on hieman rauhallisempaa...