Montako kirjaa on sulla sängyn vieressä odottamassa lukemisen jatkamista tai luetko kerralla koko kirjan?

Avainsanat: keskeneräisiä luettavia

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.03.2010 - 01:20

Luen yhden aina kerralla loppuun, odottavan pinoja on.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.03.2010 - 01:26

Jos tämä meno napsussa jatkuu, niin en lue sivuakaan tällä menolla.
Hain kyllä kirjastosta kirjoja, mutta kyllä ne odottaa lukijaa siellä yökaapin laatikossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.03.2010 - 01:39

Se yksi ja ainoa on odottanut siinä jo vuoden seuraavan sivun kääntämistä. Alustahan tuo pitää aloittaa seuraavalla kerralla kun otan sen käsiini. En muista yhtään mitään mitä siinä on tapahtunut sitten mennä suven.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 01:43

Ei ole kirjoja. Jokunen lehti näkyy olevan. Ensimmäisen sivun puolivälin kohdalla uni ottaa omansa.

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 08:44

Kaksi kirjaa siinä näkyy olevan, ovat olleet jo jonkin aikaa, minä olen sinnikäs ja luen aina aloittamani kirjat loppuun vaikka miten tylsä olisi, aikaa siihen kyllä voi mennä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 09:25

Ei ole sängyn vieressä kirjoja,lääkeputeloita kyllä sen sijaan löytyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 10:49

Tällähetkellä lukemattomia kirjoja 3kpl,illalla sain edellisen luettua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 11:02

Tällähetkellä ei yhtään kirjaa..kun alan kirjaa lukemaan,se on luetta heti kokonaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 12:31

Useampi kirja menossa yhtäaikaa. Luen harvemmin perinteisiä romaaneja. Viimeksi romaanin tyyppisenä luin Paulo Coelhon Voittaja on yksin ja sen luin vilkuilematta välillä muihin kirjoihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 15:16

Sinuhe on menossa. Etenee pätkittäin fiiliksen mukaan. Hyllyssä odottaa 'Guantanamon päiväkirja'.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 17:47

Yleensä kirja kerralla, sitten seuraava. Juuri nyt on tyhjää sängyn luona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2010 - 22:16

useampikin löytyy sängyn vierestä ja monesta muustakin paikasta, jotkut vaiheessa toiset odottamassa aloitusta ... jotkut jopa uusintaluennassa ... ja skaala on laaja, melkein kaikkea mitä paperille on painettu

niihin kerrallaluettuihin harvemmin palaan