Mankeloitko tai silitätkö lakanoita? Itse suorana kuivatan,silitän käsillä ja käyttöön.

Avainsanat: lakanoiden silitys tai mankelointi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.03.2010 - 01:22

en silitä, otan kuivausnarulta ne ja laskostan sievään pakettiin ja laitan nojatuolieni ja sohvasni
tyynyjen alle. Kun niiden päällä joku aina istuskelee, niin kyllä ne siellä siliää.
On isoäidinäidin kikka kuulemma.

Lisätty: 08.04.2010 - 18:43

Kiitos käyttäjille,kokeilkaa konstia toimii hyvin, jos ei ole mankelia.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.03.2010 - 01:19

Mankelia minä en omista, ja silittää en jaksa. Laitan suoraan narulta kaappiin. Silitän joitain paitoja joita tarvitsee saada suoraksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 01:27

Minä en silittele pyykkiä.
Mamma kyllä silittelee kaiken, jopa minun alushousuja myöden.
Silittämätöntä en ole joutunut käyttämään.

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.03.2010 - 01:31

Saman taidon olen oppinut minäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 02:51

Hyvin vedetty ja viikattu rullalle riittää minulle. Aamulla on kuitenkin sekaisin kuin sepelimylly

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 05:46

Inhoan silittämistä, mutta silitän silti...kaikki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 08:12

Minä silitän lakanani ja yleensä kaiken, en alusvaatteita ja sukkia kylläkään mutta kaiken muun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 08:28

mankeloin lakanat ja hantuukit,
silitän farkkuja ja t-paitoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 09:33

Silitän lakanat ,kun mankeli meni rikki.Silitän kaikki pyykit sukkia myöten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 10:54

Mankeloisin,jos mankeli olisi meidäntalossa,mankeli kyllä löytyy tuolla toisesta talosta pesutuvan yhteydestä.Vedämme lakanat ja sitten rullataan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 11:00

rullalle vain ja käyttöön ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 11:08

Mankeloin lakanat ja pyyheliinat..Tykkään silittämisestä ja silitän kaikki muut,paitsi pikkuhousuja en silitä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 12:37

Taloyhtiössämme on mankeli, joten liinavaatteet mankeloidaan. Silitän ainoastaan paitapuserot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 13:04

Mankeloin lakanat.Silitän muun pyykin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2010 - 01:32

En hukkaa vapaa-aikaani moiseen :D Itse asiassa taittelen ne lämpiminä kuivausrummusta tullessaan eivätkä ne ole käyttöön otettaessa mitenkään ryppyisiä.