Notkuuko kirjahyllysi kirjoista tai DVD-koteloista(ennen oli VHS-koteloita)? Onneksi on ikivanha,patinoitunut Lundia ja kirjoja!

Avainsanat: kirjahyllyssä kirjoja tai dvd

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.03.2010 - 01:19

Ei notku, ovat kaapissa.

Lisätty: 08.04.2010 - 18:44

Kiitos käyttäjille paras vastauksesta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.03.2010 - 01:17

Notkuu, joka mahdollinen paikka. Kirjoja on hyllyssä ja kaapissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.03.2010 - 01:31

Kirjoja kyllä löytyy hyllyistä mutta vanhat vhs-kasetit ovat omassa boxissaan. Kuten myös kasetitkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 01:33

Noiden suhteen olen hyvinkin "ronkeli". Vain lempparit ja ajatuksen omaavat. Muistoja ne on, jotka saamme itse valita. Muut ne sitten "on piilossa viidakon".

Lähteet:
mistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 02:57

Valitettavasti joudun vstaamaan myötävästi. Lapsistani on niin paljon VHS dokumenttia että täytynee poltattaa DVD levyille ja tallentaa varmuudeksi ulkoiselle kovalevylle

Lähteet:
Muistoja jotka eivät toistu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 09:35

Kyllä notkuu kaikenlaista kirjasarjaa.Isäni oli kova tilaamaan kaikenlaista kokoelmaa ja nyt ne ovat minulla pölyjä keräämässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 10:56

Kirjoja on minulla aikapaljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 12:40

Minulla on aika paljon kirjoja vaikka lainaan myös kirjastosta. VHS-kasetit ollaan jo poistettu, mutta itse kuvatut jutut pitäisi tallentaa DVD:lle.