Voisikohan tuo ylläpito lisätä palveluihinsa merkkipäiväonnittelut??

Esim. Olet ollut kaksi vuotta napsussa.

Avainsanat: merkkipäivä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.03.2010 - 00:14

Jeps,nehän ilmoittaa juhlallisesti guruksi uudelleen syntymisestä,tämmottiinen reinkaarnaatio-ilmiö.Mutta pappa sinä sanaseppo,kirjoita nätti pieni rakkauskirje ylläpidolle,ne ottavat huomioon kaiken näköistä,niinkus oletten huomanneet.Siis aloita;rakas ylläpito,toivottavasti muistatte onnitella niitäjanäitä henkiköitä etu-ja jälkikäteen 1-vuotis Napsu-synttäreistä.esim.Ida,Pate on varmana muitakin.Sitten tietysti voit ehdottaa,että lähettävät kukkapuskat niille henkilöille esim.Ida,Pate yms.eikä mitään virtuaali-tai muovikukkia vaan oikeita keltaisia ruusuja,vai mitä ida?

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.03.2010 - 22:45

Kysäseppä Sinä kun olet ollut kauemmin napsussa.
Kyllä me Sinun kanssa saatais niitä 2-vuotispäiviä oottaa
vielä kotvasen. Hyvä kun saatas nyt joku merkkipaalu
tähtäimeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 23:23

Ei kai tuo ole suurikaan ongelma ylläpidolle ja hyvä Napsun kehittämis kohde

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.03.2010 - 23:58

Tai sitten se voisi ilmoittaa että Idamuori on taas lähempää dementiaa kun tuli vuosi ikää lisää. Nuo tuo olisi tietenkin jokaisen saatava päättää kuka antaa sen julkaista. Mutta tuottaisihan se tietysti jollain tapaa mielihyvää itsekullekin jos napsu ansiot huomioisivat. Laittaahan se nyt viestin kun on jonkun tason saavuttanut. Mutta ne kun loppuu guruun ja sitten ei olekaan enää tavoitteita mistä onnitella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 01:37

Kirjoitapas pappa kirje tuonne ylläpitoon, ja ehdota että laittavat kukkapuska lähetyksen suoraan ovelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 11:26

Yhdyn mitä PateT vastasi..tosi nastasti..nyt pappa runosuoni kukkimaan ylläpidolle..ihan hyvä idea papalta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2010 - 16:27

Tuskin, tuntuu olevan ylivoimaisen vaikeaa tehdä mitään uudistuksia.