Oletko osallistunut koskaan mielenosoitukseen, jos olet niin kehtaatko kertoa millaiseen?

Avainsanat: mielenosoitus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.03.2010 - 09:52

En ole yhteenkään vielä kerinnyt osallistua.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.03.2010 - 20:59

En muista osallistuneeni

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 21:03

Ei kyllä tule mieleen,minkäänlainen mielenosoitus..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 21:18

Jos asia on hyvä,niin osallistuisin,jos sellainen järjästetään täällä omalla paikkakunnalla.Ei ole tullut vielä sellaista saumaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 21:19

En ole osallistunut yhteenkään.Ei ole keriinny.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 22:11

Osoitus tai ilmaus?? Onhan työpaikaltani (silloin kun olin työelämässä) joskus ulos "marssittu".
Ei minusta mitään tavanomaisempaa. Minusta oli oikeus ja kohtuus.

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 22:27

En ole osallistunut, mieheni kyllä silloin ennen vappumarsseihin.
Jos olisin mennyt, niin ne olisi ollut vappuna ne Jeesus marssit, mutta ei minusta ole
enään niihin tungoksiin. Marssin itsekseni rollarin kanssa sen minkä marssin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 22:29

Virkamiesliiton lakon aikana vuonna kivi ja kirves marssittiin ja huudettiin iskulauseita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 22:57

Yhden kerran nuoruudessa olen ollut kantamassa Suomen lippua mielenosoituksessa, jolla pyrittiin kiinnittämään huomio tupakan vaarallisuuteen. Se tapahtui talvella ja olin palelluttaa korvalehteni kun lakki jäi matkasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 23:04

Olen osallistunut 80-luvulla silloisen Koe-eläinsuojelun nykyisen Animalian järjestämiin eläinoikeusmarsseihin. Voisin lähteä vieläkin, on sen verran tärkeästä asiasta kyse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.03.2010 - 23:36

En varsinaiseen mielenosoitukseen, mutta kävin minä kerran Leppäs-vainaata moikkaamassa adressin kanssa silloin kun hän oli työvoimaministerinä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 00:24

Nuorempana on tullut oltua miekkareissa,mutta viimeksi Vallilanlaakson puiston halkovaa tietä vastaan,jolla kuljetettais yliopistolle porukkaa,ajansäästö muutama min. ja viherpuiston halkaiseva tie pitäis halkoa asukkaiden rakastaman viheralueen halki yms.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.03.2010 - 04:06

Kerran Helsingissä osallistuin johonkin, mutten muista mikä oli aihe. Liukenin kuitenkin jo viimeistään puolessa välissä pois rivistä lähimmän kaljakuppilan ovesta sisään. Huomasin ettei ollut minun juttu. Meninkin vain ystäväni pyynnöstä sinne marssille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2010 - 16:32

En ole vielä tarvinnut osallistua eikä köyttää itseään mihinkään traktorin kauhaan kiinni.
Kerran ollaan poistuttu töistä mielenilmaisun vuoksi kesken päivän ja saatu tehdä seuraavan viikon ajan lujasti töitä jotta tuo täysin typerä temppu ja sen aiheuttama tauko saadaan kiinni ja korjattua.