Hemmotteletko paljon lastenlapsiasi? Ostatko heille kaiken mitä he vain haluavat jos sinulta jotain tahtovat.

Avainsanat: lastenlapset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.03.2010 - 21:13

Kyllä me hemmottelemme heitä paljon, tämä on täyden palvelun hoitopaikka. Ja kallein synttärilahja jonka olemme ostaneet 8 vuotiaalle ,maksoi 1000 €, taulutelkkari ja läppäri.Ja jos vanhemmat ei osta niin pappa betalar.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.03.2010 - 20:55

Kun niitä ei toistaiseksi ole nini en tietenkään ja mikäli tulee niin niin en kyllä aio hemmotella heitä pilalle. Rakastaa ja olla esimerkkinä mikäli minusta kannattaa oppia ottaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 20:56

Kyllä niitä hemmottelee.Kyllä ostan kaiken mitä haluavat..omasta tahdosta vielä enemmän..
Yrittää auttaa tosi paljon,kun ovat muutaneet pois kotoonta..ja ostaneet omat asunnot..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 20:58

Ilmoittaudun kuuluvani tuohon etuoikeutettujen isovanhempien joukkoon.
Käymme yhteisillä retkillä leipomossa munkkikahvilla. Sanoivat kerran: "Ei pappa joka kerta munkkilaan tarvitse mennä, mutta tänään kuitenkin"!
Elämän suola, rakkaudella maustettuna.

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 21:54

Hemmottelen silleen sopivasti mummin mussukoita.En minä kuitenkaan ihan kaikkea osta, mitä he haluavat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 22:09

En hemmottele pilalle, minun lapsenlapseni ovat jo aikuisia, paitsi yksi Toni on 9 vuotias.
Häntä muistan joka kuukausi kirjeellä ja muutamalla eurolla. Joulu ja syntymäpäivä
tietysti erikseen.( Vanhin lapsistani täyttää jo ensivuonna 50 v,)
Minulla on jo yksi lapsenlapsenlapsi. Siis 4.ttä polvea jo.Hui kuinka kauhean vanha itse jo
olenkin. No se 3 vuotias Jenna hännänhuippu, hänelle olen lähinnä tytöille sopivaa tilpehöriä
laittanut. Jotta tämmööset on ikivanhan muistamiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.03.2010 - 23:29

Ei saaneet omatkaan lapset vaatimalla, ei siis heidänkään lapset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 00:28

Pelkään pahoin,että hemmottelisin ja pitäisin kuin kukkaa kämmenellä ja pumpuliin kietoisin,jos niitä vain olisis,helppo sanoa,ehkä todellisuudessa olisin kauhea riiviömummo,joka ei sallis mitään kivaa ja pakottais ne pesemään hampaitaan kaiken aikaa sekä pesemään käsiään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.03.2010 - 04:02

Ostan sen mihin rahkeeni riittävät, ja ne ei riitä paljoon, mutta myös lapset ovat oppineet että raha ei kasva puussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 09:55

Ostaisin,mutta minulla ei ole vielä lapsenlapsia.