Oletteko saaneet vääriä reseptilääkkeitä apteekista?

Lisätty: 27.03.2010 - 19:28

Itse sain väärän antibioottikuurin hampaaseen tänään,huomasin ajoissa enkä kerinnyt lääkettä ottamaan.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.03.2010 - 21:30

Olen kerran saanut särkylääkkeen sijaan unipillereitä. Menin vaihtamaan.

Lisätty: 07.04.2010 - 21:53

Kiitos käyttäjille valinnastanne.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.03.2010 - 19:19

ei ole kohdalleni sattunut moista virhettä.
tänään hain Fiinalle puhelinreseptilääkkeen, ja sekin oli aivan oikein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 19:32

Kerran kävi hassusti.
Olin ostamassa lääkkeitä ja sain oikeat, mutta hinta oli lähes viisinkertainen normaaliin nähden. Onneksi olin ostanut aikaisemmin ja tiesin hinnan suuruusluokan.
Kyselin miksi hinta on tällainen.
Myyjä katseli ja sanoi: "Otin vahingossa peräpuikkojen hinnan. Korjaan asian". Vastasin: "Olisikin ollut vitsit vähissä, jos olisin joutunut käyttämään satoja peräpuikkoja"!

Meni posket punaiseksi tytöllä.

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.03.2010 - 19:34

En ole. Tarkkoja tyttöjä ollut reseptiäni lukemassa ja lääkkeitä myymässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 19:54

Eivät ole antaneet vääriä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 20:00

Aina on saanu sitä kamaa, mitä reseptissä on määrätty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 20:12

En ole koskaan saanut vääriä lääkeitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 00:48

Tarkkoja likkoja ovat yleensä,kerran oli aika kohtalokas virhe tapahtunut(yksityiskohdat sensuroitu)mutta onneksi oli neuvokas nurse mukana työmaalla ja hoitui,mutta palautetta annoin ja kuuntelivat korvat punaisina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.03.2010 - 02:49

En ikinä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2010 - 17:48

Näin kävi joskus turussa,että lääkäri antoi puhelinmääräyksellä apteekkiin reseptin korvatulehdukseen tarvittavaan lääkkeeseen.No,menin paikalliseen pansion apteekkiin hakemaan korvatippoja jotka oli vaihtuneet jossain systeemissä 100 kpl 10 mg diapameiksi...!En voinut kuin hämmästellä ja kysyinkin työnnänkö niitä korvaani...Apteekkari kilautti nolona lekurille ja sain korvatippani enkä tiedä oliko lekurin vai farmaseutin moka.Paha moka joka tapauksessa ja tiedän,että joku olisi tyytyväisenä ottanut "riemupillerit"vastaan ja ollut pienessä"pierussa"jonkin aikaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2010 - 16:57

En mutta täysin väärän lääkekuurin olen saanut Päijät-Hämeen keskussairaalasta. Ihmettelivät resepriä apteekissa ja varsinkin annostusta. Hieman olen miettinyt senkin lääkärin ammattitaitoa kun nyt on tullut ilmi näitä kaikenlaisia huijareita ja poppaukkoja.