Muistatko sarjaa MUMMO, näkyy juuri kakkoselta. Eikö olekin hauska sarja?

Avainsanat: mummo

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.03.2010 - 21:22

Voi jestas sentään oli iloinen yllätys kun sain katsoa mummoa TV.stä.
Olen katsonut sen niin monta kertaa kuin se on tullut ja videoita lainannut monta
kertaa. Siinä sitä on vanhaa hyvää huumoria, josta saa koulua käymätönkin selvää.
Tuleehan siinä vähän TV luvalle vastinetta.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.03.2010 - 19:19

DVD löytyy hyllystä. Mainio tarina. Kannattaa katsoa, jos ei ole ennen nähnyt.

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.03.2010 - 19:33

Taasko jää minulta katsomatta, pitääkin skarpata seuraavaan jaksoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 19:37

Kyllä muistan ja aion katsoa jokaikisen jakson uusintana jos vain mahdollista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 20:02

Muistan tuon sarjan.Ihan mukava mummo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 20:14

Kullä mummon muistan,oli ihan mukava ohjelma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 20:38

Ennen tekivät katsottavia sarjoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.03.2010 - 02:47

Tänään näin ekan kerran uusintajakson. Oli tosi hauska, ja vaikka kotimaisia sarjoja ja varsinkin uusintoja inhoan, niin tämän aion katsoa jatkossakin jos vain muistan.