Napsut Suomessa,muistakaa illalla 20.30-21.30 EARTH HOUR-valot pois tunniksi! www.hs.fi/

Avainsanat: australia aloitti jo

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.03.2010 - 16:22

kiitos muistutuksesta! täytyypäs pitää mielessä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.03.2010 - 16:28

Olen laittanut sen asian muistiini jo muutama päivä sitten.Telkussa ne on asiaa ilmoitelleet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.03.2010 - 17:04

Eikös me vasta vuosi tehty noin. Pitänee seurata miten kuntamme suhtautuu noiden katuvalojen kanssa. Ja hei, ne kellotkin pitää sitten siirtää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 17:27

Kyseessä on "24 tunnin toivon ja toiminnan aalto". Meillä ainakin valot sammutetaan tunniksi. Vain napsun ruutu välkkyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 17:29

Isännöitsijä miustutti eemelillä samasta asiasta kun toivotteli viikonloppuja. Muuten paljon veikkaatte tuon ilmiön kasvattavan Suomen väkilukua?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 18:50

Juu stumpataan valot.Vois laittaa vaikka kynttilöitä luomaan tunnelmaa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 19:00

Kiitos muistutuksesta,telkussa puhuttiin jo siitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 19:03

En sammuttele valoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 20:04

Kiitos muistutuksesta, puol tuntia vielä aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 20:51

Kyllä muistetaan, mutta tv uutiset piti katsoa ja siinä Pasilan Tv tornia näytettiin, oli kuin
Lontoon sumu olisi ollut ympärillä.
Täytyyhän sitä valoa olla sen verran, että näkee nyt lottonumerot piirtää paperiin.
Ja sitten napsuun kämpiä, valoa sen verran ettei kompastu.
Joku ehti olla kuitenkin huolissaan Suomen väkiluvun kasvusta pimeän aikaan, älä
ole huolissasi, meitä on paljon jo yli-ikäisiä, että jos housun punttua vähän laskee, niin ei
tärppää.Timpalle nämä viimeisen lauseen terveiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.03.2010 - 02:36

Yksi pieni valo paloi keittiössä. Muuten pimeää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2010 - 21:49

olin muila mailla, mutta sieläkin asia huomioitiin,
majatalon isännällä oli systeemi jolla sammutti yleisistä tiloista joka toisen lampun,
päivää myöhemmin tuli tiedote miksi näin tehtiin