Ruoka-kysymys Napsut,käytättekö paksoita?Vinkkinä annan,tosi maukasta ja helppo valmistaa,sopii kaiken kanssa+halpaa.

www.kasvikset.fi/Suomeksi/As...O/P/Paksoi

Avainsanat: paksoin käyttö

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.03.2010 - 12:44

En ole käyttänyt, joissakin kokki ohjelmissa olen nähnyt sitä käytettävän, ja Aasialaisten kaupassa sitä näkyy olevan myynnissä, pitää joku kerta ostaa ja testata sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 27.03.2010 - 12:52

En ole kuullutkaan kyseisestä kasviksesta, joten voit olla varma etten ole sitä käyttänyt. Ja jos sitä ei saa tavallisesta ruokakaupasta niin jää kokeilematta. Mutta hyvältä näytti, kun katsoin äsken kuvaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 13:43

moinen herkku on jäänyt suomessa käyttämättä, en ole törmännyt seinäjoen kaupoissa.
kiinassa kylläkin sitä oli ravintoloissa tarjolla, söin lähinnä kasvisruokia, ettei vaan vahingossa koiraa tai rottaa olisi suuhunsa laittanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 14:03

Olen tainnut jopa kasvattaa vuosia sitten...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 15:16

Suomessa en ole käyttänyt, ei saa meidän kaupoista. Syönyt olen kyllä Aasian maissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.03.2010 - 16:58

Uusi juttu minulle. En ole kokeillut, mutta varmasti on hyvää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 17:30

Maistanut olen, mutta vaati mukaan ehdottomasti toisen vihanneksen (HK:n sininen).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 18:40

En ole ennen edes kuulut koko kasviksesta ..voi kokeila,jos jostakin saisi ostettu..saattaa ola hyvää,kun on kaikkiruokainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 19:06

En ole koskaan kuullutkaan tuommoisesta kasviksesta.En ole maistanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 19:11

Täysi outo vihannes minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 20:07

Kiitos vinkistä, en ole kokeillut. Mutta katon löydänkö kaupasta, kokeilen ilman muuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 20:39

En ole nähnyt, enkä kuullutkaan siitä, mutta hyvä vinkki tuo pappa4 vihje siitä, että vaatii seuralaisekseen
suomalaisen (miehen) vihanneksen, sen makkaran. Suluissa miehen,sillä eiks se niin ollut.
Eipä silti kyllä odottelen grillikautta saadakseni sen vihannes-makkaran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2010 - 21:54

syönnyt olen itäisillä mailla kuukausi tolkulla (vähän kaiken kanss),
kotimaassa ei ole tarttunut ostoskassiin