Lisääntyisikö aktiivisuus, jos Napsun etusivulla näkyisi aktiivisimmat käyttäjät myös erikseen päivän, viikon ja kk:n osalta?

Avainsanat: napsu aktiivisuus tilasto

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.03.2010 - 11:17

hm, ketähän se tieto kiinnostaisi.
ja mitä sillä tiedolla tekisi.
tuskin se aktiivisuutta lisäisi,
olettaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.03.2010 - 11:03

Minä olen napsussa vain silloin,kun minua huvittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 11:21

hm.... osittain, mut viel parempi mielestäin ois, jos näkyis ketkä on ns. Napsun linjoilla paraikaa, se vois lisätä myös aktiivisuutta, kun tietäis ketkä just ny "töllöttelee" Napsun sivuja, kyselee ja vastailee...?

Lisätty: 29.03.2010 - 22:48

Käsittääkseni kysymyksessä ei ollut kyse lainkaan pisteistä, ainoastaan aktiivisuudesta? Voip olla et oon ymmärtänyt väärin,ei ois mulla tietty eka kerta:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.03.2010 - 11:23

En usko sen vaikuttavan. Mieluummin nuo kyssärit ja vastaukset saattavat tuohon aktiivisuuteen vaikuttaa. Sekä myös vapaana oleva aika napsuttelua varten vaikuttavat siihen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 11:39

Tuskin ja miksi?Ja mitä se aktiivisuuteen vaikuttais,jos sivulla lukis X-määrä napsuja ja Y-määrä anonyymejä;täällä napsutellaan ihan vapaaehtoisuuspohjalta,ainaskin itse,enkä haluis mitään napsu FBn pienoismallia...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.03.2010 - 12:48

Ei vaikuttaisi asiaan mitenkään. Se aktiivisuus on ihan muista seikoista kiinni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 14:06

Tuskin. Jokainen on omaehtoisesti ja oman vapaa-aikansa salliman ajan täällä... Tämä on sitä kivaa, mitä elämässä pitääkin olla ilman suorituksia ja paineita. Soosottakaa, jos olen väärässä.

Ihania ihmisiä ihan omine aikoineen siis...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 15:40

Ylläpito pohtinee kysymyksesi sisältöä ja ratkaisee sen kohtalon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 18:55

Ei lisääntyis ainakaan meikäläisen osalta.Napsuilen,kun on aikaa ja fiilistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 19:08

Hyvä idea,kyllä varmaan vilkastuisi.Ehdota ylläpidolle asiasta.Kannatetaan....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 19:11

Napsuttelen silloin kun huvittaa ja viime aikoina täällä on kyllä tullut oltua aika paljon. Johtuisikohan se napsulaisista?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 20:10

Aivan sama.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 20:32

Minä luulen, että systeemi on näin hyvä, sittenhän se menisi jotenkin kyttäilyksi.
Näkeehän sen aktiivisuuden nyt ja tämähän on vapaaehtoista, kyllä tässä ahkerat nimimerkit jo
ovat jääneet mieleen, vaikka olen vasta 3 maaliskuuta armonvuonna 2010 aloittanut.
Tunnustan kyllä, että tämä on minulle nyt uutta ja ihmeellistä, ehkä ajan kuluessa uutuuden
viehätys katoaa, no se on huomisen suruja.
Aika paljon ajastani tämä kyllä vie, mutta sehän on oma vikani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2010 - 01:27

Emmä Napsussa minkään tilaston vuoksi kirjoittele.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2010 - 22:27

Mä en ymmärrä koko pistejuttua ollenkaan. Voihan noita pisteitä keräillä sanomalla vaikka joka juttuun jotakin (jos aika ja voimat sallii), mutta - mitä sitten? Mitä niillä pisteillä tekee?

Minulle asia merkitsee, ei joku kruunu pistekunkulle ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2010 - 21:31

ehkäpä se että näkyis ketkä ovat 'online-tilassa' ,
tuskinpa muuta aktiivisuustietoa kaivataan