Masentaako harmaa päivä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.03.2010 - 09:21

Ei minkäänlaista masentumisen merkkejä ole ilmassa.Ei kevät ja valo minua masenna. Se on syksyllä jos ei tule lunta marraskuulla se on sit vaikeeta.Jos tulee ,ei ole hätää.Elikkä minulla taipumus kaamosmasennukseen. Mutta siihen pystyn itse vaikkutamaan .Tiedostamalla tämän ja kuntoani pitämällä kunnossa.Jos on huono mieliala silloin täytyy mennä raittiiseen ulkoilmaan .
Reipas kävelylenkki tekee poikaa.Säännöllisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.03.2010 - 09:41

Ei masenna. Miksi harmitella asioita, joihin ei voi vaikuttaa. Yhdentoista jälkeen aion lähteä ulos oli keli mikähän hyvänsä. Iloista päivää kaikille napsulaisille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.03.2010 - 09:53

Ei ollenkaan. Pölyt pysyy piilossa harmaana päivänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 09:56

Ilos´ ihmisen ellää pittää, vaik´ sit´ päivää vähemmän.

Tuota ohjetta jos noudattaa. Masennus kauas kaikkoaa.

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 10:04

Harmaata on ,mutta masennus on poissa ja lumet sulavat vauhdilla,sitten on tullut kesä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 10:08

ei masenna, ei ole aikaa masentua.
kevättä kohti ollaan menossa ja pääsiäinenkin kolkuttelee ovella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 10:44

Ei masenna. Eipä ainakaan häikäise silmiä, kuten edellisinä päivinä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 11:26

Ei lainkaan päinvastoin,saisi sataa kaatamalla pari päivää...ja sit kevät puhkeaisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.03.2010 - 12:31

Ei aihetta masennukseen. Täytyyhän niitä harmaita päiviäkin joukossa olla, ettei totu liian hyvään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 16:10

Ei yhtään. Ollaan saatu nauttia useasta aurinkoiseta kevätpäivästä ja nyt nautitaan lumien sulamisesta +4,3 lämmintä ja lumet hupenee silmissä vaikka lunta onkin vain ulkona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 16:51

Eipä masenna, sillä paljon olemme saaneet aurinkoa jo ja lisää on tulossa.
Kerkeää yhtenä harmaampana päivänä tekemään jotain muutakin kuin pölyrättiä heiluttamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 19:04

Ei masenna sitten pätkääkään.Ihan hyvät fiilikset on ollu koko päivän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 20:17

Ei masenna, kun en anna masennukselle valtaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2010 - 20:35

kun puuhaa piisaa joka säähän, ei sitä paljoa kerkiä masentumaan