Onko Clint Eastwoodissa edelleen karismaa, pidätkö hänen elokuvistaan? Mikä paras.

Avainsanat: clint eastwood

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.03.2010 - 18:27

Eräs Eastwoodin parhaista on ehdottomasti "Hiljaiset sillat". Elokuva kesästä, ihastumisesta ja rakkaudesta. Kaikki vain ei aina ole mahdollista.

Kannattaa katsoa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.03.2010 - 02:03

Ei se karisma iän myotä katoa päin vastoin vrt. Nicholssonin Jaska. Pidän elokuvistaan mutta se vaikein asia on aina laittaa patemmuusjärjestykseen kun on niin monenlaisessa roolissa. Tämä on minun heikko laji. Voin tehdä vastakysymyksen mikä on Juicen tai Junnun paras biisi. Anteeksi että vastaus jäi tälle tasolle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 08:34

En seuraa hänen elokuviaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.03.2010 - 08:40

C.E. on niitä näyttelijöitä joiden saappaissa on muiden vaikea kulkea. En pysty nimeämään mitään hänen elokuvistaan, länkkärit parhaimpia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 08:41

vanhat kunnon leffat,
hyvät pahat ja rumat,
vain muutaman dollarin tähden
jne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 08:45

Kaikki hänen tekemänsä/näyttelemänsä elokuvat ovat loistavia (viisi tähteä). Katselen aina uudelleen ja uudelleen. Joka kerta mieleen tarttuu uusi yksityiskohta. Tuijottamisen loppua ei ole näköpiirissä.

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 08:48

Ei kuulu suuriin suosikkeihin, nuorempana pidin häntä liian machona - joskus jopa huvittavuuteen asti. Yhden hienon elokuvan häneltä olen kyllä nähnyt ja se oli Hiljaiset Sillat. Katsoin jopa useampaan kertaan. Molemmat pääosanesittäjät tekivät selkäpiitä karmivan hyvän roolisuorituksen. Meryl Streepin työstä en kyllä ole huonoa jälkeä nähnytkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 11:58

Clintissä on monen edestä karismaa,näyttelijänä ja ohjaajana ja mun tuli tuosta Silloista mieleen,että oli kuin olisis aina ollut reportterikuvaaja,se oli aika vaikuttavaa.Hiljainen elokuva,viehättävä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 16:01

En katso enään elokuvai kun teksti on vaikea seurata , näkökykyni on niin huono.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2010 - 15:41

Olen katsonut kaikki Eastwoodin elokuvat, mitä on tulla tupsahtanut eteeni.Tuolla keittiössä häärii juuri tällä hetkellä Eastwoodin näköinen tyyppi. Minun mieheni nimittäin.Ovat paljon samannäköisiä.