Onko Retro jälleen muodissa, kiehtooko se sinua?

Avainsanat: retro

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.03.2010 - 01:34

Retro on normaalia mallien ja materiaalien kiertokulkua. Miten monta kertaa esimetkiksi minihameet tai tietyt huonekelut ovat olleett in. En tarkoita nyt antiikkia. Kun kaikki norrmaali alkaa olla jo keksitty joten pikku muutoksineen niitä tulee uusi kuplavolkkari tai mini

Lisätty: 27.03.2010 - 01:36

jatkan vielä että kyllä tietyt jutut kieltämättä kiehtoo keräilijäluonnetta

Lähteet:
Muotisana josta en pidä mutta retro on aina ollut ja tulee olemaan

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.03.2010 - 01:54

On ainakin minun sydämmessä...niin pitkään kun elän..tulee iki nuoruus mieleen...voi sitä nuoruutta,ihanuutta ja hulluutta...kun tanssilavoilla pyörittiin...ja kerran tuli leimahti..ja ei tiedä koska liekit sammuu..se on ????????????????
Ja rokki aina soi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 08:35

En ole ikinä retrosta kuullutkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.03.2010 - 08:38

Se on taattu että retroa kuunnellessani nitrot vähenee. Ei ole makuuni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 08:49

Vanhoille tavoille uusi nimitys "retro". Miksiköhän kaikki pitää vääntää väkisin. Suomenkielen vivahteet ovat niin rikkaita, että sillä pitäisi pärjätä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 08:54

Männyt on männyttä. En ole innostunut retrosta. 90-luvun loppupuolella harmitti suunnattomasti, kun tulivat taas 70-luvun tolppakengät muotiin, se oli sitä aikaa, kun vaihtoehtoja ei tästä kaupungista löytynyt. Onneksi ulkomailta sai ostettua naisellisiakin kenkiä. Kauhulla odottelen 80-luvun porkkanahousuja ja ylisuuria toppauksia, joita joutuu laittamaan kolmetkin päällekkäin (pusero, jakku ja takki). Jäk. Retroilu oli sitäpaitsi muotia jo 70-luvun puolivälissä, silloin pukeuduttiin 50-lukuun ja ajeltiin amerikanraudoilla. Se oli kyllä ihan jees silloin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 12:06

Muodin sykli on tiedossa oleva asia,mutta kaikki 50-lukulainen on nyt ns.retroa,Jumangekka vanhat emalikattilat,lommoilla yms.nekin ja vääntyneet jalkalamput...retroa.Tuhahtelen oikeastaan,naurattaakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 15:51

Televisio hyllyssäni on kaksi retro radiota ja kyllä kait minäkin jo johonkin retro kategoriaan kuulu.
Olen kumarassa, lommoilla ja toiselle puolelle länällään oleva. Kauhulla minäkin ajattelen muuttuuko
minimuoti retroksi, voi tuhat tulimaista,miten käy minun suonikohjuisten jalkojeni, retkahtaako ne
retroiksi. Eipä totisesti kiehdo.