mitä tekisit jos saisit 500€ bonus rahaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.03.2010 - 00:50

Alkaisin heti välittömästi kutsumaan porukkaa kaselle..että ilo irti elämästä..

Lisätty: 27.03.2010 - 01:17

Kaikki napsulaiset,kun tulette Kotkaan käymään..tarjoan kahvit..kun ilmoitatte tulostanne..olen jollekinkin... napsulaisille saanut sen ilon antaa.. tarjota kahvit....ja ne ihanat hetket yhdessä..kiitos ketä olen tavannut...teitä ihania napsun ystäviä..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.03.2010 - 00:51

Ei sen kummempaa, S-tilillä on bonusta jo yli 1000e, eikä vielä hirvitä.
Eli voin lämpimästi suositella verrattuna K-pisteisiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 00:59

Riippuu paljon siitä mihin se bonus on vai selkeänä setelinä. kohteita kyllä riittää. Voisin vaikka rahoittaa osan jostain matkasta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 02:57

Ostaisin yhden tietokoneohjelman, jos tollanen summa nyt yhtäkkiä humpsahtaisi kulutettavaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 08:18

Ensin "kauppaan" hakemaan pullollinen "doping" ainetta. Loput kai sitten tuhlaisin muuten vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.03.2010 - 08:27

Menisin hammaslääkärini pakeille ja kysyisin miten kiltisti hän minua kohtelisi sillä rahalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 08:42

Antaisin rahat olla bonus tilillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 08:48

varmaankin jonkun hyödykkeen tietokoneeseen hommaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 09:47

Jättäisin tilille ja "unohtaisin". Ottaisin vasta tarpeen vaatiessa käyttöön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.03.2010 - 11:41

Olisi kai uusi sohva hankittava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 15:21

Laittasin sukan varteen, odottamaan heräteostoja.
Kyllä mun huusholli tarvitseisi uudet nojatuolit, mutta mutta,niin olisi tervetullut se bonus.
Kuten Putte 46 voin myöskin suoditella S-ryhmän bonuksia verratuna K-ryhmän kauppoihin.
Kyllähän K-kaupoissa on enemmän noita kausialennuksia luulisin.
Jospa onni suosisi rohkeaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2010 - 20:40

jotain hyvää, ehkäpä vaihteeksi itselleni