Mihin kierrätät vanhan/t kännykkäsi? yle.fi/uutiset/kotimaa/2010/...50374.html

Avainsanat: nettikierrätys kännykälle

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.03.2010 - 00:31

En ole laittanut vielä kierrätykseen,kun on hyvin toiminut..mutta kyllä sitä kierrätystä haahuillaan...mutta onko järkeä???? Ei minusta ainakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.03.2010 - 01:04

Kaikki elektroniikka jäte mikä ei kelpaa edes ilmaiseksi menee Giganttiin

Lähteet:
Lähti muuten 22" vaha kunnossa oleva väritelkku ilmaseksi kun netin kautta laitoin ilmoituksen ja kei ollut ainoa tarvitseva

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 03:00

Olen vienyt nokialaisia myyvään liikkeeseen kierrätykseen. En tee parillakympillä yhtään mitään. Toi koko touhu epäilyttää muakin, että meneekö ne oikeasti sinne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 05:35

Siellä ne lojuvat laatikon pohjalla yhtä lukuunottamatta.
Yksi on varalla ja siinä on korttikin, joten se on oikeastaan käytössä, mutta kolme, neljä ovat jossain miljoonalaatikossa. Toimivina ne on sinne laitettu, joten ei vain ole tullut vietyä heti pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 08:21

Kaikki tallessa. Otan ulkomaanmatkalle aina jonkun vanhan mukaan, jota mukanani kantelen. Uusi on hotellissa. Jos onnistuvat viemään, niin ei ole niin väliä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.03.2010 - 08:27

Tuonne laatikon pohjalle ne ovat kierrättäneet itsensä ihan automaattisesti. Jos joskus tarvii on isännän motto kaikissa romuissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 08:44

Ei ole vielä vanhoja kännyköitä mitä tarvitsi kierrättää,olen kuulut että kännykkäliikkeet ottavat niitä vastaan kun tulee ajankohtaiseksi minun kohdalleni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 09:32

No olipahan juttu. Minulta on koko uutinen mennyt ohi korvien. Vanhat kännykät ovat menneet lähipiirissä kiertoon, en ole vielä yhtään palauttanut liikkeeseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 09:55

Minunkin kännykät ovat menneet kiertoon tutuille ja lastenlapsilleni.
Vielä on kolme käyttökuntoista tuossa. Se on hyvä apu tälläiselle vanhalle hoopolle
kun on yks puhelin hukassa, voi toisella soittaa siihen.
Näin minä käyttelen näitä vanhoja Nokioitani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 10:04

omassa pöytälaatikossa viruvat, en laita nettikierrätykseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.03.2010 - 11:39

Laatikon pohjalla lojuu minullakin kaksi ylimääräistä kun en ole keksinyt vielä mitä niille tehdä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2010 - 20:43

laatikon pohjalla meidänkin ruokakuntamme hylätyt lojuvat, kävin laskemassa , kuusi kappaletta

päätöstä loppusijoituspaikasta ei ole vielä(kään) tehty, saas nähdä jääkö perinnönjakajien tehtäväksi