Mitä sanotaan tapahtuvan galaksissamme 21.12 2012??

Lisätty: 27.03.2010 - 10:35

Reikä korkeammalla kuin reunat. Oli kysymys aikanaan.
Vastaus on tuo Maarit77:n mainitsema musta-aukko!

Avainsanat: galaksi avaruus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.03.2010 - 23:07

Maapallo siirtyy galaksimme keskipisteeseen. Tämän on laskukaavoillaan varmentanut myös NASA. Tapahtuu vain kerran kymmenissä tuhansissa vuosissa. Galaksin keskipisteessä on havaittu musta-aukko, joka voi vaikuttaa maapallon magneettisiin napoihin.

Lähteet:
Paranormaali Blogi

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 26.03.2010 - 23:06

Eikös se ole taas jonkunlainen maailmanlopun ennustus kyseessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.03.2010 - 08:22

Yleensä nuo menneetkin päivämäärä ennustukset ovat olleet maailmanloppuja. Josko nyt osuisi kohdalleen. Voisi ennustajat vihdoin ja viimeinkin sanoa: mitä me olemme aina sanoneet. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 09:07

Oliskohan se tuo maailmanloppu,kun sitä on niin kauan povattu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 09:46

Maya intiaanien ennustama maailmanloppu. Maapallomme siirtyy silloin galaksimme keskipisteeseen
NASA:n vahvistama asia. Niin maailmanloppu vai siirtyminen uuteen aikakauteen.
Minä itse en usko maailmaloppuun, sillä olen raamattun sanaan usko ja siellä sanotaan, että
sitä päivää ja hetkeä ei tiedä kukaan, ei edes poika,vaan Isä Jumala yksin.
Mutta voihan maailmassa tulla joku siirtyminen uuteen aikakauteen, tuosta päivästä on kirjoitettu
yhtä paljon kuin vuosituhannen vaihtumisesta 10 vuotta sitten.
Mutta voihan se maailmanloppukin tulla, mitä se sitten on. Odotellaan rauhassa ja mietitään.