Uskotko, että koiran hankita parantaa elämänlaatua? Ulkoilu lisääntyy rutkasti ja kunto nousee:)

Vaikkakaan en "fanita " edelleenkään Kari Tapiota:):)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 27.03.2010 - 08:15

Paras kumppani liki kymmenen vuotta. En usko vaan tiedän että näin on.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.03.2010 - 20:14

riippuu siitä onko koiraihminen. kyllähän koirasta lenkkiseuraa saa.
mutta ei pelkästään sentakia koiraa ehkäpä kukaan hanki.
omasta Fiina-koirastani en kyllä luovu, ennenkuin pakko on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 20:17

Kyllä todella parantaa. Saat silloin tosi ihana hyvän kaverin parhaan ystävän.,joka sinua juoksuttaa..ja kunto nousee todella huimasti...kun on joka päivä käytävä lenkillä..aamuin ja illoin...Mikäs sen ihanampaa,kumpikin onnen kukkuloilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 20:20

Liikunta varmaan lisääntyisi, mutta tuohon elämänlaadun paranemiseen en usko. Ei koiran hankkiminen siihen vaikuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 20:24

Kyllähän se koira semmoinen ulkoiluttaja on, että oksat pois.
Ei sitä moni mamma ja pappa lähtisi luukustaan ulos ilman koiraa.
No elämänlaatua se minunkaan mielestäni paranna, mutta kuitenkin pääseehän sitä
puheisiin vieraammankin ihmisen kanssa kun on koira mukana.
Ei tarvi aina aloittaa puhumista säästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 20:33

En usko. Se lisää niiin paljon huolta vastapainoisesti.

Rivari ei ole koiran paikka ja se, että joutuisi olemaan 9-10 tuntia yksikseen - ei onnistu. Taakkaa sydämessä lisäisi, ainakin minun kohdallani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 21:05

Kyllä lisää, ulkoiltua tulee paljon, ja kuntokin kohenee kun on pakko mennä. Oli ilma mikä tahansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 21:12

Koira on varmasti hyvävalinta,jos pitää koirista.Liikunnan lisäämisen vuoksi sitä ei kannata tietenkään ottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 21:28

Mikäli on yksinäinen eikä allerginen niin koirasta on seuraa ja myös vastuuta. Se kuuluu perheeseen eikä ole pelkästään näyttelyesine. Taas sanon että terve harkinta on paikallaan ennenkuin pitkäaikaisen lemmikin hankkii. Harkitse, harkitse ja tee ratkaisu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.03.2010 - 21:28

Kaksipiippuinen juttu. Liikuntaa tulisi lisää, mutta myös kuluja sekä toisaalta liikkumavapaus menisi. Ei koiraa voi joka paikkaan ottaa mukaan, eikä aina voi jättää hoitolaankaan. Jos se siihen menisi, parempi olla ilman koiraa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 02:51

Kyllä mä uskon, että parantaa. Kuntoilu on oma asiansa, mutta lemmikin silittäminenhän mm. alentaa tutkitusti verenpainetta.

Ainakin mun elämääni koirat tuovat paljon iloa, naurua ja onnistumisen hetkiä, joita mulla ei muuten olisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 08:53

Kyllä parantaa,koska koiran kanssa on lähdettävä ulos .Oli ilma minkäläinen tahansa.