Tuleva sunnuntai on palmusunnuntai! Onko ovien takana rimputtelevien pikku noitien namit jo hankittu?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.03.2010 - 20:08

Ei ole hankittu. Meillä on koodilukot ovissa, joten vain oikeat noidat voisiva taikoa itsensä rappuun.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.03.2010 - 20:02

Ei ole,kun tuppaavat olemaan "rahanahneita"pikkupiruja,takavuosina tarjosin namia,mutta mokomat sanoivat,eiks sulla ole rahaa?Helppo homma olla avaamatta,kun ikkunasta näen kellonkilkuttajan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 20:03

Huomenna hankin paljon namia pikkunoidille ja itselleni vielä enemmän.Viime pääsiäisenä ostin niitä suklaanameja kahteen kertaan kun suklaahimo minuun iski.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.03.2010 - 20:19

Eipä noita noitia ole näkynyt meidän talossa vuosikausiin. Kasvoivat ulos siitä hommasta, ja uusi polvi on vielä liian pientä tai sitten heitä ei ole opetettu virpomishommiin. Säästyn hankkimasta sen enempää munia kuin muutakaan karkkia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 20:21

En ole hankkinut on varalla kyllä. Minulla on ovipuhelin, luulen ,että ei heitä täällä talossa käy.
Ovat kiva piristys tulisivat, kyllä minä vastaanottaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 20:24

Kyllä on hankittu. Asun omakotitalossa ja olen oven avannut pikku noidille..kun saavat hyvän mielen ja minä ihanasti koristellut oksat...Kaikilla hyvä mieli..on rahallisesti pikku juttu...millä saa hyvää mieltä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 20:30

Ei oo käynyt pikku noitia enää vuosiin, joten nameja en oo hankkinut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 21:10

Namit odottaa ottajaansa, mutta rahaa en anna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 21:14

En usko ,että virpojia meille tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 22:09

Ei ole ei,kun täällä ei kelpaa enään muukuin raha,joten en ole avannut enään ovea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 22:48

Ei niitä pikkunoitia näy täällä päin .Jos on joku keräs käynnissä niin ollaan sen verran kaukana,ei niitä täällä näy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.03.2010 - 08:14

Meidän kylän pikkunoidat eivät tule ovelle kolistelemaan. On tuo "ovikellomme" pelottanut heitä äänellään, joten jättävät ovemme väliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 08:54

Eipä ole tullut vielä hankittua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 10:27

en ole ostanut enkä aio avata ovea. sukulaislapset joskus ovat käyneet virpomassa,
silloin tietysti fyffee karkin sijasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 18:36

On hankittu ja laitettu pieniin pusseihin. Rahaa en anna milloinkaan. Avaan oven ainoastaan pienille noidille. Isommat noita-akat saavat lentää luudallansa takaisin Kyöpelinvuorelle.Meillä näkyy aina jostain ikkunasta, minkälaista väkeä on tulossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 19:23

Noidat eivät enää tunnu tyytyvän makeisiin tai suklaamuniin. Täällä on raha kaiken a ja o. Siitä syystä ovi pysyy suljettuna.