Onkos Sinulla "sydänpuoli säätä vasten"Onko ollut aina?

K.Tapion tosi upea laulu ja sanoitus!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.03.2010 - 17:01

Onpa mahtava sanoitus! Kuuntelin kerran ja koukkuun jäin. On hankintalistalla.

www.youtube.com/watch?v=DQmS75wmdOY

Pitäähän ne laudat siten laittaa ja alapää sahata vinoon. Kestää paremmin säätä ja vinosahauksen ansiosta vesi tippuu kauniisti (ei valu seinälle).

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.03.2010 - 16:53

Pitäisi kuunnella koko viisu,muuten en ymmärrä sanontaa,mitä mahtaa tarkoittaa?

Lisätty: 26.03.2010 - 19:29

No,nysse kuunteli K.Tapion laulun,oliko oikein oma sanoitus?Yksinkertaisen kaunis,harmaantunut raakalauta,vois olla nimimerkki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.03.2010 - 17:11

Onpas hieno sanoitus isän ja pojan välisestä tuokiosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 17:45

Voi juku,laitoitte minut levykauppaan tältä istumalta. En ole kuullut, mutta kun te niin hyvin
mainostatte, niin täytyy se todella hyvä olla.
Kari Tapio on minun suosikkilaulajani. Tämä mainos nostaa laulun hittilistojen kärkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 18:07

On aina ollut.
Se oli ensimmäinen asia, mikä kakaralle opetettiin pärekattokökässä.
Laulu on upea ja sitä kuuntelee aina mielellään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 19:01

Ymmärsin sanat, hieno biisi. Kosketti syvältä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 19:56

Anteeksi etukäteen! Mutta tänään en jaksa tuota kuunnella - varmaan ihan hieno:)
- nyt säilytän itsehillintäni enkä kirjoita kaikkea mitä haluaisin .... JES!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 21:02

Ihan mukavaa kuuneltavaa..vaikka vähän surullista..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 21:12

Kari Tapion biisit ovat kaikki hyviä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 21:17

Kappale on ainankin kaunis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.03.2010 - 08:12

Hieno kappale en voi muuta sanoa. Sydänpuoli säätä vasten on ollut pakko mennä jos on elämässä meinannut pärjätä. Tosin joskus on pitänyt senkin suojautua tuulilta ja myrskyiltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 08:57

Tosi hyvä kappale,olen kuullut kerran ja koukkuun jäin.