Perinteinen MÄMMI-kysymys,syötkö tai katsotko nenänvartta pitkin ja passaat?

mulla kuuluu inhokki-sarjaan,enkä ymmärrä koko "herkun" päälle yhtiskäs mitään.

Avainsanat: mämmi jees tai nou

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.03.2010 - 21:08

en diggaa mämmiä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.03.2010 - 16:25

Minä syön vähän sitä kerman kera, on vatsalleni epäedullinen ruoka, perästä kuuluu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 16:25

Kyllä syön suurella ruokahalulla kera täyteläisen kuohukerman.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 16:29

mämmi kuohukermalla on suurta herkkuani mutta valitettavan harvoin sitä saa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 16:36

Voi syön kyllä mämmiä. Laitan kippoon hieman mämmiä, vierelle vähän vadelmahilloa ja kaiken päälle vaniljajäätelöä. Tai syön mämmin vaniljakastikkeen kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.03.2010 - 16:39

Jos ostan niin myös syön sitä. En katso mitenkään alentuvasti mämmin suuntaan. On tosi hyvää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 16:54

Jees on minun avainsanani tässä MÄMMI-asiassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 17:14

Vaikka perästä kuuluukin niin on ehdoton pääsiäisherkku. Se mitä perästä kuuluu on muiden ongelma ei minun

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 17:34

Ollaan syöty jo muutaman kerran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 17:39

Kyllä mämmi kuuluu ilmaa muuta ruokavaliooni. Ja syön sen vaniljakastikkeen kera.
Ennen nuoruusvuosieni aikaan oma äiti teki mämmiä.
Enpä tiedä mitä perästä kuuluu, kuuluuko mämmiä lisää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 17:48

Syön ilman mitään lisukkeita. Sivuvaikutusten takia ei voi syödä niin paljon kuin mieli tekisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 18:16

Kyllä mämmi kuuluu meidän ruokiin pääsiäisenä...Ei ole kyllä niin hyvää,mitä lapsena söin,kun oli äidin valmistamaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 19:59

Se on suuri herkku! mutta ei missään nimessä kermaa - vaan maitoa ja sokeria ripaus päälle!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 20:25

Syön pari kertaa pääsiäisen tienoilla. Sokeria ja kuohukermaa - a vot! Siinä se. Onneksi nykyisin on niitä pieniä ropposia, ettei tartte isoa ostaa ja heittää loput menemään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 21:18

Vähän syön, hovin suurta herkkua mämmi ei ole. Laitan paljon vaniljavaahtoa päälle, niin alas menee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 21:20

Mämmi on hyvää kerman kanssa,ostan yhden roppeen ja syön sen,miehelleni ja pojalleni se ei kelpaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 22:51

Ehdottomasti mämmiä syön ,kerman tai vaniljakastikkeen kera.Se on hienointa herkkua mitä tiedän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.03.2010 - 08:09

Mämmi kunniaan! Maailman parasta herkkua, tosin eihän sekään enää maistu siltä kuin lapsuusajan mämmi joka tehtiin kotona leivinuunissa ja aidossa koivuroveessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 09:01

En osta,en tykkää mämmistä.Kauheata kittiä.Yäk!