IL-lukijakyselyssä-Pitäisikö silikonirinnat kieltää lentokoneessa/lentomatkalla?Mielenkiintoista!!

Siis tietty riippuu tapauksesta,mutta tarkoitan näitä palleroita....

Lisätty: 26.03.2010 - 16:16

Ihan naesten juttuja,tarkoittaa pallerorintoja(silikonitissejä)millä niitä voisi nimitellä;pallerot mitkä pallerot.

Lisätty: 26.03.2010 - 19:47

Tarkoitan palleroilla nimenomaan plastiikkakirurgisilla toimenpiteillä tehtyjä kohotus-ym.leikkauksia/tuunauksia,en rinnanpoistoleikkauksia sairauksien takia<selityksenä.

Avainsanat: helppo vastaus-silikonirinnat lentokieltoon

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.03.2010 - 20:34

Kyse oli Iltasanomista, eli tästä.
www.iltasanomat.fi/uutiset/u...id=2059959
Jos ne kielletään, niin moni Napsumies joutuu tyytymään ykkösluokan matkaan ja jättämään puolison kotiin?

Lähteet:
=)

Kysyjän kommentti

Touché Papiti,siitäpä siitä,kumpi ompi parempi ykkösmatka tai A-matka?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.03.2010 - 16:02

Palleroita...?Ei minun pallerot sentään silikonilla ole täytetty.Vai mistähän palleroista on kysymys,että olenko ihan pihalla tai onkohan tää joku naisten juttu ja ei kyse olekaan noista miehen suvunjatkamispalleroista...?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 16:20

kyllä ne varmaan ainakin kohtapuoleen tutkitaan erikoislaitteilla,terroristit ovat alkaneet laittamaan räjähdysaineita eri implanttien sisään silikoonin tilalle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.03.2010 - 16:36

Mihinkäs nämä tekorintaiset sitten silikoninsa heittää ennen lentoa, ja entäs se irrottaminen ennen lentoa ja takaisin laitto lennon jälkeen. Ei taida olla ihan niin yksinkertaista, että voisivat ne lennoilla kieltää. Mutta jos näin kävisi, alkaisi helkkarinmoinen buumi silikonien poistoleikkauksista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 16:38

No mie en taas tiijjä mittään muuta kun en pidä silikonitisseistä. Ne ovat luonnottoman näköiset, kuulema epämukavat yms. ja kaikista eniten keljuttaa, kun miehet kuolaavat tissien perään. Aina ja jatkuvasti. Eikö ne ikinä kyllästy...ihmettelee täällä hän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 16:45

Silikoneista alkaa olla yhtä hulluja juttuja, kuin Pirkassa sukkahousuista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 17:25

Useammat ovat laitattaneet silikonit itselleen eri sairauksista/vammoistakin johtuen myös, joten eivät kaikki ainoastaan povipommi-lookkia etsien, ja jos vaikka olisivatkin, niin tää menee jo liiallisuuksiin kontrolleissa, ks. kissanainen; mihin sitten ne paat, jos lentoreissulle halajat??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 17:36

Ei ole onneksi silikoneja. Siskoni miehellä on tekojalkansa kanssa jonkinlaisia silikonekuppeja.
Juuri tänään puhuttiin, että niistä saisi hyvät silikonirinnat, monta päällekkäin.
Eipä laitetakkaan, jos tulee ilmalento, niin tehdään se aidoilla, siis virallisilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 21:28

En sano juuta, enkä jaata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 22:01

En kyllä jaksaisi alkaa silikooneja kantamaan..riittää mitä luoja suonut..olen tyytyväinen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 23:01

On se hyvä että on luomu bodit.Ei tartte päätä vaivata tuollaisilla asioilla.Kieltämättä ei luoja ole antanut tasan näitäkään juttuja .Toisilla on ihan hir. is.taasen toisia vaivaa pienuus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.03.2010 - 08:07

Porttikielto kaikille isoutarisille naikkosille ehdottomasti. Auts, tuo sattui, kohdistuukin itseeni.
Kohta ei tiedä enää minkälainen kävelevä aikapommi tulee kadulla vastaan.
Pitäisi ne suunnittelijat saada kaikki samaan koneeseen ja sitten antaa viimeisenä nousta sen työlleensä henkeen ja vereen asti omistautuneen isopovisen kaunottaren astua sinne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 09:03

Ei ole silikonirintoja,ei ole minkäänlaista kokemusta niistä.Enpä sano mitään.