Mitäpä ei tosi mies tekisi naisensa vuoksi...?

..valmistaudun pian lähtemään J.Sillanpään konserttiin HÄNEN kanssaan....Vaikka kyllä Jari hyvin esiintyy livenä mutta Kari T.on sentään ihan eri juttu vai onko?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 26.03.2010 - 16:33

Vastavuoroisesti pyydä häntä seuraavaksi sinne Kari Tapion konserttiin. On se vähän eri juttu kuitenkin. Mutta hienoa ajatella naisensa parasta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.03.2010 - 15:49

Sanos muuta,jos oikein tuntuu pahalta,ota vaivihkaa korvatulpat käyttöön,niin ettei HÄN huomaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 16:41

Ole herrasmies ja näytä tykkääväsi kovasti. Vaan kyllä Kari Tapio on paras!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 16:41

Tertsin kanssa samaa mieltä, että Kari Tapio on tosiaan eri juttu.
Kyllä sitä joskus joutuu lähtemään ja tekemään sellaista mitä ei haluaisi.
Onhan se niin, että parempi tossun alla kuin taivasalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 17:33

Minäpä katon mitä kaverini tekee minun vuokseni. Olen pyytänyt häntä
lähtemään pääsiäisyön messuun.
Ei ole tulta vielä ottanut, ei edes kipinöinytkään. Näinköhän hän ei tee mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 17:36

Ei paha.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 18:22

Tottakai pitää naista miellyttää,niin sopu säilyy ...olet kunnon mies..kun lähdet J Sillanpään konserttiin...ehkä hän tekee vastapalveluksen,että lähtee kanssasi Kari Tapion konserttiin..
Pitää todella toisenkin halut tyydyttää..niin itse voi saada takaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 20:06

Haluaisin säilyttää "kasvoni" kaikkien teidän Napsulaisten silmissä - mutta mikä ihme siinä Kari Tapiossa oikein viehättää?? Iltapäivälehtien "kestonaama" joka tupaa lisäksi sen vaimonsa joka tuuttiin....

En ymmärrä, en ymmärrä....

Jari Sillanpäästä en osaa sen kummemmin sanoa mutta jos pakko olisi näistä kahdesta valita niin Sillanpään lurituksia mieluimmin (korvatulppien kera) olisin kuuntelevinani...

Tosin: olen "joutunut" joskus vanhan äitini kanssa Katri Helenan konserttiin ja sehän todella osasi laulaa ja otti yleisönsä ja vielä haasteellinen areena: Treen yliopiston juhlasali jossa yleisö istua möllöttää paikallaan! Käsitys muuttui kerta heitosta.

Kari Tapioon on kosketus vain näiden IP-lehtien lööppien kautta ja voi oksetusta...

Mulla on nyt vaan vähän kriittinen päivä:) Älkää ottako "hernettä nenään" te tosi Kari T fanit! jooko???

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 21:34

Jari ja Kari, molemmat hyviä miehiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 21:43

Kyllä sie yhden Jari Sillanpään konsertin kestät,Hänen vuokseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 23:11

Rakentaahan se tosi mies talonkin jos se oikea nainen vaatii.Kyllä konsertiin menee mielellään.
Molemmat on hyviä artisteja.Viksumpi on toinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 23:18

No kyllä nyt miestä koitellaan!
Rakentaisit varmaan mieluummin talonkin ennemmin? Voitko edes salaa ottaa parit napsut ennen konserttia?
Kestä vain kuin mies, niin illalla on sitten kivaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.03.2010 - 08:03

Mikä Kari T. - ja miten niin eri juttu. Jarihan on ykkönen ja sitten tulee kakkonen, no olkoot hän sitten vaikka Tapio. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2010 - 10:12

saadakseen nauttia omista jutuistaan joutuu sietämään koko joukon toisten juttuja - niin se vaan on -