Teettekö lumitöitä,jotta kalusteet sulaisivat ja kuivuisivat pihalla ja pääsisi nauttimaan ulkona olosta?

mulla oli just lumityöt,lumen ja jään alta pihakalusteet,jotta vois grillata ulkona.

Avainsanat: lumikasan alta pois

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.04.2010 - 10:14

kyllä sitä lumikasaa on joutunut siirtelemään paikasta toiseen aina kotona käydessään, pikku hiljaa hupenee, aikanaan varmaan lopuukin

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.03.2010 - 15:48

Juu,pari viikkoa olen "tenyt kesää"poistamalla lunta terassilta ja kyllä siinä jo kelpaa istuskella kun tai jos aurinko paistaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 15:54

Meillä ne syksyisin aina varastoon viedään ja grillissä on huppu päällä, joskus grillaan talvellakin siinä ja pikkuihmiset kun lumilinnaa rakensivat niin heille makkaraa grillasin ja kaakaota termoksesta heille annoin, ja he nauttivat siitä touhusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 16:37

Koton ei tarvitse. Toiset hoitavat asian, kun kerrostalossa asustelen.
Mökillä on kyllä lumen kanssa peuhattu useammankin kerran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 17:20

Parvekelasit on kerrostaloasunnossa todella hyvät. Kun mökille pääsen niin täytyy tarkistaa mahdolliset vauriot. Toivottavasti ei paljon kun kunnon vakuutuskaan ei kata niitä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 17:30

Sama kuin Timpalla, parvekelasit ovat suojana, ettei tule lumi parvekkelle, siellä
on hyvässä tallessa kesäpöytä ja tuolit.
Kerrostalo asunto, mökillä lumet luo toinen henkilö, en pysty siihen itse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 17:39

Kalusteet viedään syksyllä piharakennukseen. Saavat olla siellä vielä tovin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 18:29

Kyllä kalusteita on pihalla,ja nyt saa lunta hajoittaa..että tulisivet käyttöön..vaikka ei lunta sada..saa tehdä lumitöitä,että hajoittaa lumikinoksia...mitkä kovalla työllä saanut aikaseksi..kaasugrilli on kyllä autotallissa,että voi sitä kyllä käyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 21:37

Varastossa ovat, vien pihalle kun lumi on sulanut. Kevät auringosta olisi jo kiva päästä nauttimaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 22:53

Ei mitään tarvitse kaivella, ovat viety syksyllä varastoon.Otetan sit kun sullaa ja kuivuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.03.2010 - 08:01

Sormet syyhyävät jo pihakeinulle. Mutta antaa syyhytä, metri on kolmen metrin matkalta lapiotava ensin lunta pois edestä että pääsee itse asiaan. Mutta normaalina talvena se on ensimmäinen paikka mikä pitää saada paljaaksi lumesta.